Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله امروز، به نسبت پیش از جنگ لبنان قوی‌تر است. ژنرال صهیونیست: حزب‌الله امروز، به نسبت پیش از جنگ لبنان قوی‌تر است.
    دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۰:۱۹

    ژنرال "یوسی بیداتس" از افسران عالیرتبه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه از افزایش توان و قدرت نظامی حزب‌الله لبنان نسبت به پیش از تهاجم این رژیم به لبنان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از قدس، بیداتس در سخنانی در کمیته امور خارجی و دفاعی پارلمان رژیم صهیونیستی، گفت: "حزب‌الله، نیروهایش را تقویت کرده است و امروز، به نسبت پیش از جنگ لبنان قوی‌تر است." به گفته وی، سوریه نیز سرگرم تجدید قوای ارتش خود به منظور آمادگی دربرابر احتمال یک درگی

    ژنرال "یوسی بیداتس" از افسران عالیرتبه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه از افزایش توان و قدرت نظامی حزب‌الله لبنان نسبت به پیش از تهاجم این رژیم به لبنان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از قدس، بیداتس در سخنانی در کمیته امور خارجی و دفاعی پارلمان رژیم صهیونیستی، گفت: "حزب‌الله، نیروهایش را تقویت کرده است و امروز، به نسبت پیش از جنگ لبنان قوی‌تر است." به گفته وی، سوریه نیز سرگرم تجدید قوای ارتش خود به منظور آمادگی دربرابر احتمال یک درگیری مسلحانه جدید در منطقه است. شکست رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف نظامی که در تهاجم ‪ ۳۴‬روزه ژوییه و اوت گذشته به لبنان دنبال می‌کرد، موجب انجام تحقیقات رسمی درباره نحوه اداره این تهاجم شد که هدفش نابودی حزب‌الله لبنان بود. "بنیامین بن الیعازر" وزیر امور زیربنایی رژیم صهیونیستی به‌تازگی اعلام کرد که اسرائیل باید در سال ‪ ،۲۰۰۷‬در انتظار جنگی جدید با حزب‌الله باشد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8957
    دفعات دیده شده: ۸۸۱ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش