Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • احمدی نژاد: ایران با هرگونه حمله بشدت برخورد خواهد کرد احمدی نژاد: ایران با هرگونه حمله بشدت برخورد خواهد کرد
    سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۳۲

    محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گفت: احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران بسیار ضعیف است، اما ایران با هرگونه حمله "بشدت برخورد" خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری فارس ، احمدی نژاد امروز در گفتگو با شبکه ای بی سی آمریکا افزود، وی هیچ ترسی از حمله آمریکا به ایران ندارد. وی گفت:«ترس؟، ما برای چه باید از آمریکا بترسیم، اول اینکه احتمال حمله بسیار ضعیف است و بعد اینکه ملت ما به هر کسی که در پی حمله به کش

    محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گفت: احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران بسیار ضعیف است، اما ایران با هرگونه حمله "بشدت برخورد" خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری فارس ، احمدی نژاد امروز در گفتگو با شبکه ای بی سی آمریکا افزود، وی هیچ ترسی از حمله آمریکا به ایران ندارد. وی گفت:«ترس؟، ما برای چه باید از آمریکا بترسیم، اول اینکه احتمال حمله بسیار ضعیف است و بعد اینکه ملت ما به هر کسی که در پی حمله به کشورمان بوده است نشان داده که بشدت مهاجمان را تنبیه خواهد کرد.» رئیس جمهور ایران با اشاره به اینکه بی ثباتی در عراق به ضرر همه کشورهای منطقه است ، خواستار خروج نظامیان آمریکایی و فراملیتی از عراق شد و این خروج را تنها راه ایجاد صلح در عراق دانست. وی گفت:«ما از هرگونه مداخله ، هرگونه خونریزی پرهیز می کنیم، برای همین است که با حضور آمریکایی ها در عراق مخالفیم.» احمدی نژاد افزود:«ما به آنها می گوییم که عراق را ترک کنند و هر نیروی خارجی باید این کشور را ترک نماید و هیچ نیروی خارجی در عراق نماند در آن صورت خواهید دید که صلح در عراق ایجاد خواهد شد.» وی هرگونه اتهام آمریکا را مبنی بر اینکه ایران اقدام به تامین سلاح برای مبارزان عراقی می کند، رد کرد و گفت:«اگر شواهدی دارند، ارائه کنند، دولت آمریکا و بوش به اتهام زدن به دیگران عادت دارند ، این واقعیت که شما یک برگه کاغذ به ما نشان می دهید و نام آنها را اسناد می گذارید هیچ مشکلی را حل نمی کند، آنها باید در یک دادگاه این مساله را ثابت کنند. موضع دولت ایران همانطور که قبلا اعلام کردم و موضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی است ، ما با هرگونه مداخله در عراق مخالفیم ، ما نمی خواهیم شاهد حضور نیروهای نظامی خارجی در عراق باشیم ، ما خواستار ثبات در عراق هستیم.

    دولت آمریکا و بوش به اتهام زدن به دیگران عادت دارند ، این واقعیت که شما یک برگه کاغذ به ما نشان می دهید و نام آنها را اسناد می گذارید هیچ مشکلی را حل نمی کند، آنها باید در یک دادگاه این مساله را ثابت کنند. موضع دولت ایران همانطور که قبلا اعلام کردم و موضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی است ، ما با هرگونه مداخله در عراق مخالفیم ، ما نمی خواهیم شاهد حضور نیروهای نظامی خارجی در عراق باشیم ، ما خواستار ثبات در عراق هستیم.
    » وی افزود:«ناآرامی در عراق تحت کنترل ما نیست ، بلکه تحت کنترل آمریکایی ها است، فکر می کنم آمریکایی ها باید رفتار خود را عوض کنند تا ناآرامی ها پایان یابد.» وی تاکید کرد، عراق قانون اساسی خود و پارلمان خود را دارد ، یک دولت منتخب دمکراتیک در این کشور وجود دارد و فکر می کنم که آنها باید قدرت را در دست داشته باشند.»



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8929
    دفعات دیده شده: ۷۹۹ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش