Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • وزیر خارجه کویت: ایران یک قدرت منطقه‌ای است و نمی‌توان نقش آن را در منطقه نادیده گرفت. وزیر خارجه کویت: ایران یک قدرت منطقه‌ای است و نمی‌توان نقش آن را در منطقه نادیده گرفت.
    سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۹:۲۸

    شیخ محمد الصباح السالم الصباح وزیر خارجه کویت روز دوشنبه ضمن تاکید بر اهمیت نقش ایران در منطقه خاورمیانه، خواستار ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای غرب با ایران شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه‌ ازکویت، محمد الصباح قبل از عزیمت به تهران، به خبرنگاران گفت: "ایران یک قدرت منطقه‌ای بشمار می‌رود و نمی‌توان نقش آن را در منطقه نادیده گرفت." وی افزود: "کویت معتقد است که گفت وگو و مذاکره، بهترین راه حل برای حل و فصل مسالمت‌آمیز پرونده هسته‌ای ایران است." وزیر خارج

    شیخ محمد الصباح السالم الصباح وزیر خارجه کویت روز دوشنبه ضمن تاکید بر اهمیت نقش ایران در منطقه خاورمیانه، خواستار ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای غرب با ایران شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه‌ ازکویت، محمد الصباح قبل از عزیمت به تهران، به خبرنگاران گفت: "ایران یک قدرت منطقه‌ای بشمار می‌رود و نمی‌توان نقش آن را در منطقه نادیده گرفت." وی افزود: "کویت معتقد است که گفت وگو و مذاکره، بهترین راه حل برای حل و فصل مسالمت‌آمیز پرونده هسته‌ای ایران است." وزیر خارجه کویت از آمریکا و انگلیس خواست تا هیچ یک از قدرت‌های منطقه‌ای را نادیده نگیرند. شیخ محمد الصباح السالم الصباح معاون نخست وزیر و وزیر خارجه کویت، عصر روز دوشنبه وارد تهران شدند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8927
    دفعات دیده شده: ۷۶۸ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش