Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • معاون دبیرکل حزب الله: دولت آمریکا بخوبی می‌داند که رهبری و ملت آزاده‌ی ایران هرگز از حقوق خویش صرف نظر نخواهند کرد معاون دبیرکل حزب الله: دولت آمریکا بخوبی می‌داند که رهبری و ملت آزاده‌ی ایران هرگز از حقوق خویش صرف نظر نخواهند کرد
    دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۸:۲۰

    حسین خلیل معاون سیاسی دبیرکل جنبش حزب الله لبنان یکشنبه شب گفت: روز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی (ره)، نقطه‌ی عطفی تاریخی برای تمامی مسلمانان و آزادگان جهان بود. حسین خلیل که در مراسم باشکوه گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کرده بود ، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل (ره) ، کوبنده‌ترین ضربه به طرح های آمریکا در منطقه بود. این پیروزی تحولی بسیار بزرگ در منطقه پدید آورد. به گزارش ای

    حسین خلیل معاون سیاسی دبیرکل جنبش حزب الله لبنان یکشنبه شب گفت: روز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی (ره)، نقطه‌ی عطفی تاریخی برای تمامی مسلمانان و آزادگان جهان بود. حسین خلیل که در مراسم باشکوه گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کرده بود ، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل (ره) ، کوبنده‌ترین ضربه به طرح های آمریکا در منطقه بود. این پیروزی تحولی بسیار بزرگ در منطقه پدید آورد. به گزارش ایرنا& به گفته‌ی این مسوول برجسته‌ی جنبش حزب الله لبنان ، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ، شمارش معکوس برای فروپاشی طرح‌های سلطه جویانه‌ی آمریکا در خاورمیانه آغاز و جمهوری اسلامی ایران به مرکز ثقل مبارزه با آن‌ها تبدیل شد.

    از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ، شمارش معکوس برای فروپاشی طرح‌های سلطه جویانه‌ی آمریکا در خاورمیانه آغاز و جمهوری اسلامی ایران به مرکز ثقل مبارزه با آن‌ها تبدیل شد.
    وی گفت: "جمهوری اسلامی از اوان پیروزی انقلاب به صورت کانونی برای جنبش‌های آزادیخواه در منطقه در مقابله با طرح‌های استکباری و اشغالگری آمریکا و صهیونیسم درآمد". حسین خلیل تصریح کرد: ایرانیان حق داشتند، روزهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی را "دهه‌ی فجر" بنامند ، زیرا در آن روزها فجر جدیدی در خاورمیانه طلوع کرد". وی در مورد تهدیدات آمریکا برضد جمهوری اسلامی ایران گفت: "دولت آمریکا بخوبی می‌داند که رهبری و ملت آزاده‌ی ایران هرگز از حقوق خویش صرف نظر نخواهند کرد و همواره برای مقابله با توطئه ها آمادگی دارند". معاون سیاسی دبیرکل حزب الله لبنان متذکر شد: "تهدیدات آمریکا سودی برای این کشور ندارد. از این رو می‌بینیم کاخ سفید بتازگی از تهدیدهای خود تا حدود زیادی دست کشیده است". شمار فراوانی از مقامات سوری، نمایندگان سیاسی کشورهای مختلف در دمشق، رهبران گروه‌های فلسطینی و روحانیون برجسته‌ی مسلمان و مسیحی سوریه یکشنبه شب در مراسم باشکوه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت جستند. این مراسم به ابتکار "محمد حسن اختری" سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه در "قصر النبلا"ی دمشق برپا شد و کثرت حضور میهمانان عالی رتبه ، شگفتی نمایندگان رسانه‌های سوری و خارجی را به همراه داشت.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8923
    دفعات دیده شده: ۱۱۳۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش