Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • معاون دومای روسیه: حل مساله خاورمیانه و عراق بدون مشارکت ایران غیرممکن است معاون دومای روسیه: حل مساله خاورمیانه و عراق بدون مشارکت ایران غیرممکن است
    شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۶:۰۰

    معاون دومای روسیه بر ضرورت مشارکت فعال ایران در حل و فصل مساله خاورمیانه و بحران عراق تاکید کرد. به گزارش ایرنا، سرگئی بابورین در حاشیه مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران در مسکو گفت: حل مساله خاورمیانه و عراق بدون مشارکت ایران غیرممکن است. ((( وی با اشاره به خطر تجزیه عراق به بخش شمالی و جنوبی گفت: در این وضعیت ایران بصورت واقعی مدافع اصلی تمدن اسلامی در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود. ))) معاون دومای روسیه، ایران را یک قدرت بزرگ منطقه‌ای خواند ک

    معاون دومای روسیه بر ضرورت مشارکت فعال ایران در حل و فصل مساله خاورمیانه و بحران عراق تاکید کرد. به گزارش ایرنا، سرگئی بابورین در حاشیه مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران در مسکو گفت: حل مساله خاورمیانه و عراق بدون مشارکت ایران غیرممکن است. وی با اشاره به خطر تجزیه عراق به بخش شمالی و جنوبی گفت: در این وضعیت ایران بصورت واقعی مدافع اصلی تمدن اسلامی در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

    وی با اشاره به خطر تجزیه عراق به بخش شمالی و جنوبی گفت: در این وضعیت ایران بصورت واقعی مدافع اصلی تمدن اسلامی در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.
    معاون دومای روسیه، ایران را یک قدرت بزرگ منطقه‌ای خواند که با داشتن توان زیاد نسبت به کشورهای دیگر منطقه پیشرو می‌باشد. بابورین در بخش دیگری از این گفتگو، طرح "خاورمیانه بزرگ" بوش را "طرحی بی‌آینده و محکوم به شکست" خواند. این مقام دومای روسیه افزایش نیروهای نظامی آمریکا در عراق را اقدامی بی فایده نامید و افزود: آمریکا برای حفظ حیثیت خود باید بصورت داوطلبانه از عراق خارج شود در غیراینصورت ماجراجویی آن کشور در عراق لکه سیاهی بر حکومت بوش خواهد ماند. وی پیش بینی کرد حزب جمهوریخواه در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا شکست بخورد. به گفته معاون دومای روسیه، دشمنان بوش تلاش می‌کنند وی را به سمتی سوق دهند که نیروهای آمریکایی از عراق خارج نشوند. گفتنی است رییس جمهوری آمریکا اخیرا بانادیده گرفتن مرگ بیش از سه هزار سرباز آمریکایی در عراق و مخالفت گسترده افکار عمومی کشورش با ادامه حضور نظامی در عراق تصمیم به اعزام ‪ ۲۱‬هزار و ‪ ۵۰۰‬سرباز تازه نفس به این کشور گرفت.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8899
    دفعات دیده شده: ۷۸۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش