Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • پورمحمدی: دشمنان ما می دانند کسی نمی‌تواند دانش هسته ای را از مردم ما بگیرد. پورمحمدی: دشمنان ما می دانند کسی نمی‌تواند دانش هسته ای را از مردم ما بگیرد.
    جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۰:۴۲

    وزیر کشور گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند که خلیج فارس و دریای عمان جایی نیست که بخواهند تجربه‌ای را بیازمایند یا تهدیدی را متوجه ملت ما کنند. مصطفی پورمحمدی روز جمعه در جمع خبرنگاران در عسلویه افزود: ((( ملت ما در گذشته به خوبی نشان داده است که با تمام وجود از منافع، سرزمین و موجودیت خود دفاع می‌کند و بیگانگان هم این را خوب می‌دانند و تجربه کرده‌اند. ))) وی تصریح کرد: افزایش حضور ناوهای بیگانه را در خلیج فارس و دریای عمان نمی‌بینیم و میزان حضور آنها

    وزیر کشور گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند که خلیج فارس و دریای عمان جایی نیست که بخواهند تجربه‌ای را بیازمایند یا تهدیدی را متوجه ملت ما کنند. مصطفی پورمحمدی روز جمعه در جمع خبرنگاران در عسلویه افزود: ملت ما در گذشته به خوبی نشان داده است که با تمام وجود از منافع، سرزمین و موجودیت خود دفاع می‌کند و بیگانگان هم این را خوب می‌دانند و تجربه کرده‌اند.

    ملت ما در گذشته به خوبی نشان داده است که با تمام وجود از منافع، سرزمین و موجودیت خود دفاع می‌کند و بیگانگان هم این را خوب می‌دانند و تجربه کرده‌اند.
    وی تصریح کرد: افزایش حضور ناوهای بیگانه را در خلیج فارس و دریای عمان نمی‌بینیم و میزان حضور آنها در منطقه ما به اندازه گذشته است. وزیر کشور اظهار داشت: آنچه درخصوص تعرضات نظامی مطرح می‌شود بیشتر جنگ روانی است که افکار عمومی ما را تحت تاثیر قرار دهند و ما را در رسیدن به اهداف و آرمانهایمان متزلزل کنند. پورمحمدی گفت: اگر ملت ما همین همبستگی، وحدت ملی و انسجامی که اکنون شاهد آن هستیم را حفظ کند، با روحیه مقاومتی که خوشبختانه در جامعه ما وجود دارد، هیچ تعرضی متوجه مردم ما نمی‌شود. وی افزود: تجربه نشان داده که آنچه به عنوان تحریم در مسایل اقتصادی و اعتباری علیه ما بکار گرفته می‌شود به نفع ما است و ما از این بابت سود بیشتری می‌بریم. وزیر کشور اظهار داشت: اکنون قابلیت تولید و ساخت وساز و بسترهای نوآوری‌های جدید در کشور ما بخوبی فراهم شده و از جهت دانش و تخصص در بهترین شرایط هستیم. پورمحمدی گفت: جوانان ما هر زمان احساس محدودیت بیشتری کنند، بیشتر به خود متکی می‌شوند و آستین‌های خود را بالا می‌زنند تا کشور را بهتر بسازند. وی با اشاره به دست‌یابی ایران به دانش هسته‌ای، تاکید کرد: این دانش در ذهن و قلب ما و دانشمندان ما است و کسی نمی‌تواند آن را از مردم ما بگیرد. وزیر کشور اظهار داشت: فناوری این دانش در بخش‌های مختلف صنعتی کشور توزیع شده و این مسیر غیر قابل بازگشت است. پورمحمدی افزود: دشمنان با آگاهی از این وضعیت، با راه‌اندازی جنگ روانی می‌خواهند ما را متوقف کنند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8869
    دفعات دیده شده: ۷۸۲ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش