Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • آیت‌الله جنتی: ما هیچگاه زیر بار ظلم آمریکا و دیگر کشورها نمی‌رویم آیت‌الله جنتی: ما هیچگاه زیر بار ظلم آمریکا و دیگر کشورها نمی‌رویم
    جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۶:۲۵

    آیت‌الله احمد جنتی در خطبه دوم نماز جمعه تهران در دانشگاه تهران به توطئه دشمنان مبنی بر دامن زدن به بحث اختلافات شیعه و سنی و ایجاد تفرقه بین مسلمانان اشاره کرد. وی اظهار داشت : اگر نقشه آنها موفق شود خطری برای اسلام و مسلمین بوجود می‌آید و مسلمانان به جنگ‌های داخلی و برادرکشی کشیده می‌شوند. وی با تاکید بر ضرورت آگاهی مسلمانان نسبت به این توطئه تصریح کرد: آنها بمباران تبلیغاتی علیه شیعیان بویژه ایرانیان را در کشورهای مسلمان آغاز کرده اند. وی ی

    آیت‌الله احمد جنتی در خطبه دوم نماز جمعه تهران در دانشگاه تهران به توطئه دشمنان مبنی بر دامن زدن به بحث اختلافات شیعه و سنی و ایجاد تفرقه بین مسلمانان اشاره کرد. وی اظهار داشت : اگر نقشه آنها موفق شود خطری برای اسلام و مسلمین بوجود می‌آید و مسلمانان به جنگ‌های داخلی و برادرکشی کشیده می‌شوند. وی با تاکید بر ضرورت آگاهی مسلمانان نسبت به این توطئه تصریح کرد: آنها بمباران تبلیغاتی علیه شیعیان بویژه ایرانیان را در کشورهای مسلمان آغاز کرده اند. وی یادآور شد: آنها دائما افترا و تهمت علیه ایران در زمینه دخالت در عراق ، لبنان و فلسطین می‌زنند. خطیب این هفته نماز جمعه تهران با تشریح ظلم و ستم‌های اعمال شده علیه شیعیان درطول تاریخ گفت: جرم شیعه در طول تاریخ این بوده که با ظلم و ستم حکومت‌ها و قدرت‌ها مخالفت کرده‌است . وی تصریح کرد: شیعیان یک جرم بیشتر در طول تاریخ نداشته‌اند و آن این است که شیعه هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود. امام جمعه موقت تهران به این وصیت حضرت علی (ع) به یاران خود تاکید کرد که "دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید". جنتی افزود: جرم امامان حسن (ع) و حسین (ع) نیز این بود که این شعار "هیهات من الذله" را سر دادند. وی یادآورشد: این جرم ایران نیز هست، ما هیچگاه زیر بار ظلم آمریکا و دیگر کشورها نمی‌رویم. ما افتخار به شهادت می‌کنیم . وی با تاکیدبر این شعار که شهادت افتخار ما است،گفت: این شعار علوی و حسینی است. دبیر شورای نگهبان افزود: آنها ما را از حمله به ایران می‌ترسانند، اگر ما می‌ترسیدیم که روزهای اول انقلاب عقب نشینی کرده بودیم و تسلیم می‌شدیم. اگر آنها جرات دارند به مرزهای ایران نزدیک شوند تا ببینند مردم ایران چه بلایی سر آنها می‌آورند.

    آنها ما را از حمله به ایران می‌ترسانند، اگر ما می‌ترسیدیم که روزهای اول انقلاب عقب نشینی کرده بودیم و تسلیم می‌شدیم. اگر آنها جرات دارند به مرزهای ایران نزدیک شوند تا ببینند مردم ایران چه بلایی سر آنها می‌آورند.
    وی به جنگ روانی رسانه‌های بیگانه علیه ایران اشاره کرد و گفت: این کارهای احمقانه نشان از ضعف آنها است . وی تصریح کرد: سابقه ایران روشن است ، یک حکومت اسلامی ‪ ۲۸‬سال است که برپاست ، شما بگویید ما به کدام کشور همسایه‌ای ظلم کرده‌ایم ، اگر ما قدرت ظالم بودیم در این ‪ ۲۸‬سال خود را نشان داده بودیم. امام جمعه موقت تهران یادآور شد: هرچه با ما مقابله کردند ما گفتیم مسلمان برادر ما است. جنتی افزود: عده‌ای جاهل در پاکستان بیان کردند که شیعه جاهل است ، اما ما مقابله به مثل نکردیم و توصیه به سکوت کردیم ، ما معتقدیم که خون مسلمان نباید ریخته شود ، خون، جان و مال مسلمان محترم است. وی تاکید کرد:در ایران مساله‌ای به نام اختلاف شیعه و سنی اصلا وجود ندارد، در این سال‌ها خدماتی که در مناطق سنی‌نشین انجام شده کمتر از مناطق شیعه‌نشین نیست . جنتی گفت: آمریکا با ایران دشمنی می‌کند ما نیز دشمنی می‌کنیم، کسی به ما دشمنی نکند ما نیز دشمنی نمی‌کنیم ، ما معتقد به عدالت و حق جویی هستیم. امام جمعه موقت تهران همچنین به تخریب بخشی از دیوار مسجد الاقصی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: تخریب دیوار مسجد الاقصی سوء‌استفاده از سکوت کشورهای اسلامی است . جنتی به کشورهای اسلامی هشدار داد که روز قیامت پیامبر اکرم (ص) گریبان ما را خواهد گرفت که چرا به هنگام تخربیب قبله نخست مسلمین سکوت کردید. آنها روز سیاهی را در پیش دارند. وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود روز نیروی هوایی را تبریک گفت و اظهار اشت:شما بودید که در آن وقتی که نیروهای مسلح این کشور تحت سیطره دشمن بودو همه از آنها وحشت داشتند و جرات نمی‌کردند که به امام (ره)اظهار وفاداری کننند از خود شهامت نشان دادید و در مدرسه علوی اعلام وفاداری به امام و انقلاب کردید و راه را برای نیروهای مسلح بازکردید.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8865
    دفعات دیده شده: ۸۶۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش