Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • در پی بیانات رهبر معظم انقلاب؛ هراس شدید امریکایی ها از مواجه با ایران در پی بیانات رهبر معظم انقلاب؛ هراس شدید امریکایی ها از مواجه با ایران
    جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۵:۱۴

    (((ساعاتی پس از سخنان مقام معظم رهبری، کاخ سفید روز پنجشنبه ضمن تاکید بر اینکه آمریکا قصد تجاوز به ایران را ندارد، تقویت حضور نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس را کم اهمیت جلوه داد. همچنین کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه آمریکا در یک کمیته سنای این کشور گفته است کشورش مایل است با ایران گفت وگو کند، اما این ایرانیان هستند که مایل نیستند با واشنگتن گفت وگو کنند. ))) به گزارش خبرگزاری فرانسه، تونی اسنو سخنگوی کاخ سفید اسنو به خبرنگاران گفت: من این مط

    ساعاتی پس از سخنان مقام معظم رهبری، کاخ سفید روز پنجشنبه ضمن تاکید بر اینکه آمریکا قصد تجاوز به ایران را ندارد، تقویت حضور نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس را کم اهمیت جلوه داد. همچنین کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه آمریکا در یک کمیته سنای این کشور گفته است کشورش مایل است با ایران گفت وگو کند، اما این ایرانیان هستند که مایل نیستند با واشنگتن گفت وگو کنند.

    ساعاتی پس از سخنان مقام معظم رهبری، کاخ سفید روز پنجشنبه ضمن تاکید بر اینکه آمریکا قصد تجاوز به ایران را ندارد، تقویت حضور نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس را کم اهمیت جلوه داد. همچنین کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه آمریکا در یک کمیته سنای این کشور گفته است کشورش مایل است با ایران گفت وگو کند، اما این ایرانیان هستند که مایل نیستند با واشنگتن گفت وگو کنند.
    به گزارش خبرگزاری فرانسه، تونی اسنو سخنگوی کاخ سفید اسنو به خبرنگاران گفت: من این مطلب را گفته‌ام، وزیر دفاع و رئیس جمهوری نیز آن را گفته‌اند که ما قصد تجاوز به ایران را نداریم. سخنگوی کاخ سفید در سخنان خود طرح مسائلی چون احتمال حمله به ایران را فرضیه‌ای ساخته خبرنگاران اعلام کرد و گفت: شما (روزنامه نگاران) سعی کردید گزارش کنید که ما در حال انجام این کار هستیم و ما همچنان گفتیم که قصد این کار را نداریم. گزارش خبرگزاری فرانسه حاکیست، در بحبوحه گمانه زنی در مورد تقویت نظامی آمریکا، اسنو تصمیم بوش را مبنی بر صدور فرمان اعزام یک ناو هواپیمابر دیگر به منطقه استراتژیک خلیج فارس، کم اهمیت جلوه داد و گفت: ما اغلب، نیروهای ویژه ناو هواپیمابر در گوشه و کنار جهان مستقر می‌کنیم. از سوی دیگر، رسانه‌های همگانی آمریکا از سخنان کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه آمریکا در یک کمیته سنای این کشور گزارش دادند که گفته است کشورش مایل است با ایران گفت وگو کند اما این ایرانیان هستند که مایل نیستند با واشنگتن گفت وگو کنند. رایس روز پنجشنبه به کمیته روابط خارجی سنا گفت: اگر ایرانیان غنی‌سازی اورانیوم را تعلیق کنند آماده‌ام با همتای ایرانی خود ملاقات و درباره همه موضوعات گفت وگو داشته باشم. رسانه‌های آمریکایی نیز پیش شرط رایس را غیرعاقلانه دانسته‌اند و از او خواسته‌اند از شرط گذاشتن برای شروع مذاکرات دست بردارد. نمایندگان هر دو حزب در این کمیته از رایس خواستند اسناد ادعاهایی را که بارها علیه ایران تکرار کرده، ارائه دهد. از سوی دیگر خبرگزاری آسوشیتدپرس از نیویورک گزارش داد: در پی اظهارنظر رهبر ایران مبنی بر اینکه ایران به هرگونه تعرض با قدرت پاسخ خواهد داد، قیمت طلا برای تحویل در آینده، روز پنجشنبه در بازار نیویورک تقویت شد. این خبرگزاری درگزارش دیگری خاطرنشان ساخت: قیمت نفت در بازار نیویورک روز پنجشنبه در حدود بشکه‌ای ‪ ۵۸‬دلار در نوسان بود و ویکتور شوم یکی از تحلیلگران انرژی می‌گوید که وضعیت تنش بین آمریکا و ایران بر سر برنامه هسته‌ای ایران، یادآور این موضوع به معامله گران نفتی بود که تنش‌های ژئوپولیتیک از بین نرفته ولی هنوز به حد کافی قوی نیست که از نظر روانی باعث شود قیمت نفت از مرز بشکه‌ای ‪ ۶۰‬دلار بگذرد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8861
    دفعات دیده شده: ۱۱۸۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش