Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • تظاهرات گسترده فلسطینیان در محکومیت تعرض اشغالگران علیه مسجد مبارک الاقصی تظاهرات گسترده فلسطینیان در محکومیت تعرض اشغالگران علیه مسجد مبارک الاقصی
    جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۵:۰۲

    فلسطینیان امروز برای مقابله با تهدیدات اشغالگران علیه مسجد الاقصی دست به تظاهرات گسترده ای خواهند زد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ‌آحاد فلسطینیان امروز جمعه به منظور نشان دادن خشم و انزجار خود از تهدیدات اشغالگران علیه مسجد مبارک الاقصی دست به تظاهرات گسترده ای خواهند زد. بنابر این گزارش گروه های مختلف فلسطینی ملت را به برپایی تظاهرات گسترده فراخواندند. (((رهبران فلسطینی از امت اسلام خواستند تا برای مبارزه با حفاری ها و تخریب معراجگاه پیا

    فلسطینیان امروز برای مقابله با تهدیدات اشغالگران علیه مسجد الاقصی دست به تظاهرات گسترده ای خواهند زد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ‌آحاد فلسطینیان امروز جمعه به منظور نشان دادن خشم و انزجار خود از تهدیدات اشغالگران علیه مسجد مبارک الاقصی دست به تظاهرات گسترده ای خواهند زد. بنابر این گزارش گروه های مختلف فلسطینی ملت را به برپایی تظاهرات گسترده فراخواندند. رهبران فلسطینی از امت اسلام خواستند تا برای مبارزه با حفاری ها و تخریب معراجگاه پیامبر اکرم (ص) یکدل و یکصدا به پا خیزند.

    رهبران فلسطینی از امت اسلام خواستند تا برای مبارزه با حفاری ها و تخریب معراجگاه پیامبر اکرم (ص) یکدل و یکصدا به پا خیزند.
    جنبش اسلامی در اراضی اشغالی 48 نیز امروز خود را برای برپایی تظاهرات خشم آمیز در محکومیت تهدیدات اشغالگران علیه قدس شریف آماده می کند. اشاره می شود پنجشنبه شب گذشته نیز 12 فلسطینی که در قالب تظاهراتی برای حمایت از مسجد الاقصی در شهر الخلیل شرکت کرده بودند به دست اشغالگران صهیونیست زخمی شدند. به گفته منابع محلی، صهیونیست های غاصب در حمله به تظاهرکنندگان از انواع گلوله و گاز اشک آور استفاده کردند و بر اثر آن ده ها تن زخمی شدند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8858
    دفعات دیده شده: ۹۰۷ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش