Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • هاشمی رفسنجانی: مردم با راهپیمایی روز 22 بهمن جواب دشمنان را می‌دهند هاشمی رفسنجانی: مردم با راهپیمایی روز 22 بهمن جواب دشمنان را می‌دهند
    شنبه ۷ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۸:۱۵

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:یکی از کارهای مهمی که ملت ما باید مانند همیشه انجام دهد برگزاری یک راهپیمایی دشمن شکن در روز 22 بهمن است. آیت الله هاشمی رفسنجانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های دوم نماز جمعه با اشاره با ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: کسانی که در میدان مبارزه بودند می‌دانند که بیشترین پیروزی که از طرف خداوند به مجاهدان راه جهاد اسلامی علیه رژیم شاه بود، از برکت عزاداری امام حسین (ع)بود. خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد:

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:یکی از کارهای مهمی که ملت ما باید مانند همیشه انجام دهد برگزاری یک راهپیمایی دشمن شکن در روز 22 بهمن است. آیت الله هاشمی رفسنجانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های دوم نماز جمعه با اشاره با ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: کسانی که در میدان مبارزه بودند می‌دانند که بیشترین پیروزی که از طرف خداوند به مجاهدان راه جهاد اسلامی علیه رژیم شاه بود، از برکت عزاداری امام حسین (ع)بود. خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: راه درست برای ملت‌های مومن و مسلمان این است که با محوریت اسلام و حقانیتی که در خود سراغ دارند، می‌توانند انقلاب ایران را که به این نحو پیروزی شد، الگو کنند. هاشمی رفسنجانی افزود:‌ما در شرایط نسبتاً سختی قرار گرفته‌ایم، به هر حال امروز دشمنان ما بعد از یک دوره شکست‌های مکرر و عدم توفیق، امروز از در دیگری وارد شده‌اند و با چند پرونده به سراغ ما آمده و در چند مرکز برای خود رای جمع کرده‌اند. وی با با بیان این که آنها زورگویانه در پرونده هسته‌ای می‌خواهند ما از آن تکنولوژی هسته‌ای چشم‌پوشی کنیم،اظهار داشت:آنها در افغانستان و عراق با سوء تدبیر و سوء عمل با اهداف استعماری،گیر افتاده‌اند و نتوانستند مردم را همراه خود کنند و مردم عراق را به دشمنان سرسخت خود تبدیل کرده‌اند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:در افغانستان نیز نتوانسته‌اند امنیت را تامین کنند و در جنوب افغانستان طالبان قدرت گرفته است و حتی نتوانسته‌اند مواد مخدر را کنترل کنند. هاشمی رفسنجانی با اشاره با شکست های آمریکا در لبنان،افغانستان،عراق و فلسطین،بیان داشت:این جنگ روانی عجیب و غریبی که علیه ما راه‌ انداخته‌اند و خود می‌دانند بر روی ملت اثری ندارد،همان چیزی که در حال حاضر در جریان است و برنامه شومی است تا ملت ما را مرعوب کنند و تولید و سرمایه‌گذاری را ضعیف نمایند. وی با بیان این که یکی از کارهای مهم امروز این است که به خود برگردیم و توجه به مردم داشته باشیم،خطاب به امریکا،گفت:مردم ایران واقعاً قوی‌تر و نیرومند تر از گذشته است و در این میان روحانیت آگاه‌تر است. وی اضافه کرد:اما آنها با امکانات زیادی وارد شده‌اند، وظیفه ما است که بیشتر هوشیار باشیم،باید در داخل هوشیارانه عمل کنیم، این تفکیک و تردید نیروها و بی‌تفاوت‌ کردن نیروهای توانمند کشور به خاطر بعضی از انحصارگری‌ها سم کشور است و نباید انجام شود، همه نیروها باید با هم باشند. هاشمی رفسنجانی بیان داشت:در یک شرایط باید آگاهانه و دیدن مسافت دورتر حرف‌های سنجیده تر زد و امکانات را درست تنظیم کرد و اقدامات بر اساس حرکات موزیانه دشمن تنظیم شود. امام جمعه موقت تهران بیان داشت:شرایط عادی نیست، شرایطی است که دشمن با جنگ روانی می‌خواهد وارد شود،اما الان ما جنگ روانی را به میدان آنها برده‌ایم، ما تدبیرمان بر اساس حوادثی که اطرافمان است، باید باشد. وی با تاکید بر این که یکی از کارهای مهمی که ملت ما باید آماده باشد یک راهپیمایی دشمن شکنی را باید در روز 22 بهمن داشته باشیم،گفت:ما در همان روزهای داغ انقلاب با چند راهپیمایی رژیم را خانه نشین کردیم،حضور جدی مردم جواب می‌دهد و شما این پیام را در سالگرد انقلاب به دشمنان و دوستان انقلاب در دنیا نشان خواهید داد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8719
    دفعات دیده شده: ۱۳۴۰ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش