Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: طرح جدید سردمداران آمریکا و اسرائیل علیه ایران اسلامی جدی است اما شکست آنها هم جدی خواهد بود دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: طرح جدید سردمداران آمریکا و اسرائیل علیه ایران اسلامی جدی است اما شکست آنها هم جدی خواهد بود
    جمعه ۶ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۰:۵۴

    دکتر محسن رضایی، پنجشنبه شب در مراسم یادواره سرداران و 1200 شهید دشت‌آزادگان در سوسنگرد اظهار داشت: « این یادواره‌ها به خصوص در شرایط کنونی که ایران اسلامی با آن مواجه است، بسیار مهم و ارزشمند است. یک بار دیگر دشمنان انقلاب آمدند تا مقابله خود را در مواجه با ایران اسلامی آغاز کنند. طرح جدیدی که سردمداران آمریکا و اسرائیل علیه ایران اسلامی طراحی کرده‌اند جدی است اما شکست آنها هم جدی خواهد بود.» وی یادآور شد:« ملت شریف ایران تجربه دیگری را در موا

    دکتر محسن رضایی، پنجشنبه شب در مراسم یادواره سرداران و 1200 شهید دشت‌آزادگان در سوسنگرد اظهار داشت: « این یادواره‌ها به خصوص در شرایط کنونی که ایران اسلامی با آن مواجه است، بسیار مهم و ارزشمند است. یک بار دیگر دشمنان انقلاب آمدند تا مقابله خود را در مواجه با ایران اسلامی آغاز کنند. طرح جدیدی که سردمداران آمریکا و اسرائیل علیه ایران اسلامی طراحی کرده‌اند جدی است اما شکست آنها هم جدی خواهد بود.» وی یادآور شد:« ملت شریف ایران تجربه دیگری را در مواجه با دشمن دارد امتحان می‌کند. اقدامات آمریکا در تحریم اقتصادی علیه ملت ما آغاز شده و بخش دیگر فعالیتهایی است که آمریکا در عراق آغاز کرده نظیر حمله به کنسولگری ایران، دستگیری چند نفر از دیپلمات‌های ما و پیگیری‌ فعالیت‌هایی که اکنون در عراق علیه ایران و علیه شیعیان به راه انداخته‌اند.» رضایی اظهار داشت: « دیروز علیه برادران اهل سنت ما می‌جنگیدند و امروز وارد جهان تشیع شده‌اند و در حال حمله به خانه‌های شیعیان در عراق هستند. 20 هزار کماندوی دیگر آمریکایی وارد عراق می‌شوند و قصد آنها ظلم و جنایت دیگر در عراق است.

    دیروز علیه برادران اهل سنت ما می‌جنگیدند و امروز وارد جهان تشیع شده‌اند و در حال حمله به خانه‌های شیعیان در عراق هستند. 20 هزار کماندوی دیگر آمریکایی وارد عراق می‌شوند و قصد آنها ظلم و جنایت دیگر در عراق است.
    هیچ بعید نیست که بین آمریکا و دولت عراق نیز شکاف‌هایی به وجود آید، چالش‌هایی شکل گیرد و حوادثی رخ دهد.» وی افزود: « بنابراین اگر امروز قدر و منزلت شهدایمان را گرامی‌ بداریم برای دفاع و مقاومت ما بسیار موثر است. البته جنگی که آمریکایی‌ها علیه ایران آغاز کرده‌اند فعلا جنگ اقتصادی است و انشاءالله در همین مرحله شکست می‌خورند و وارد مرحله دیگری نخواهند شد. اما یادواره‌های شهدا می‌تواند در مستحکم‌تر کردن ملت ایران در مقابل این جریان توطئه‌آمیز امروز هم موفق باشد.»



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8715
    دفعات دیده شده: ۶۶۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش