Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • حرکت‌های آمریکا راه انداختن جنگ روانی و تبلیغاتی است حرکت‌های آمریکا راه انداختن جنگ روانی و تبلیغاتی است
    شنبه ۷ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۷:۵۴

    نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : حرکت‌های نظامی و سیاسی آمریکا در منطقه و عراق ، راه انداختن جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران است. آیت الله محسن مجتهد شبستری در نماز جمعه تبریز اظهار داشت : اگر آمریکا توانایی لازم را داشت تاکنون به ایران حمله کرده بود. وی افزود : تا زمانی که وحدت و یکپارچگی در بین مردم وجود داشته باشد، آمریکا هیچ کاری را از پیش نخواهد برد. وی خاطر نشان کرد : (((اقدام برای افزایش نیروهای نظامی آمریکا در

    نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت : حرکت‌های نظامی و سیاسی آمریکا در منطقه و عراق ، راه انداختن جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران است. آیت الله محسن مجتهد شبستری در نماز جمعه تبریز اظهار داشت : اگر آمریکا توانایی لازم را داشت تاکنون به ایران حمله کرده بود. وی افزود : تا زمانی که وحدت و یکپارچگی در بین مردم وجود داشته باشد، آمریکا هیچ کاری را از پیش نخواهد برد. وی خاطر نشان کرد : اقدام برای افزایش نیروهای نظامی آمریکا در عراق و فعال کردن پایگاه‌های غیر فعال از نشانه‌های راه انداختن جنگ روانی استکبار علیه صلح منطقه می‌باشد. آمریکا به شدت در عراق مستاصل شده و اقدام برای افزایش نیرو در این کشور پر رنگ نشان دادن قدرت نظامی آمریکا بوده که اشتباه بزرگی از طرف این کشور می‌باشد.

    اقدام برای افزایش نیروهای نظامی آمریکا در عراق و فعال کردن پایگاه‌های غیر فعال از نشانه‌های راه انداختن جنگ روانی استکبار علیه صلح منطقه می‌باشد. آمریکا به شدت در عراق مستاصل شده و اقدام برای افزایش نیرو در این کشور پر رنگ نشان دادن قدرت نظامی آمریکا بوده که اشتباه بزرگی از طرف این کشور می‌باشد.
    وی اضافه کرد : از زمانی که کنگره آمریکا جورج بوش را تحت فشار قرار داده و سیاست‌های وی در سطح بین‌الملل محکوم شده جنگ روانی به راه انداخته است. امام جمعه تبریز باتاکید بر وحدت و پشتیبانی مردم از نظام اظهار داشت : ملت ایران از سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) راه استقامت را آموخته و با الهام از نهضت عاشورا پایبند عقاید خود و اهداف انقلاب اسلامی است . وی خاطر نشان کرد : محبت و حماسه امام حسین(ع) همیشه مثل کوه آتشفشان در دلها می‌جوشد و مثل اقیانوس در تلاطم است. وی همچنین در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی با اشاره به اهداف دشمنان در انحراف عزاداری‌ها و جدا کردن شیعیان از مولایشان گفت : عزاداری‌های امام حسین (ع) باید مقدمه‌ای برای شناخت اهداف نهضت عاشورا باشد. نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود : انقلاب اسلامی بارقه‌ای از عاشورای حسینی بوده و تقارن امسال آن با دهه فجر نباید به شان ایام محرم لطمه‌ای وارد کند، شئون اسلامی و مذهبی باید رعایت شود. وی اظهار داشت : مسوولان برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید در برنامه ریزی‌های خود، هر دو ایام را در نظر بگیرند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8711
    دفعات دیده شده: ۶۹۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش