Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • البرادعی و شوکت عزیز ،توسل به زور برضد ایران را فاجعه‌آمیز  خواندند البرادعی و شوکت عزیز ،توسل به زور برضد ایران را فاجعه‌آمیز خواندند
    جمعه ۶ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۳۰

    مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس ضمن تاکید بر اهمیت ادامه روند مذاکرات در رابطه با پرونده هسته‌ای ایران هرگونه توسل به زور برضد این کشور را فاجعه آمیز خواند. خبرگزاری فرانسه از داووس گزارش داد، محمد البرادعی در این نشست تاکید کرد، اقدام نظامی نتیجه بخش نخواهد بود و امیدوارم هرگونه سخن گفتن در این مورد متوقف شود. البرادعی در مقایسه ایران و عراق در این زمینه گفت، در مورد عراق ما با استناد به اط

    مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس ضمن تاکید بر اهمیت ادامه روند مذاکرات در رابطه با پرونده هسته‌ای ایران هرگونه توسل به زور برضد این کشور را فاجعه آمیز خواند. خبرگزاری فرانسه از داووس گزارش داد، محمد البرادعی در این نشست تاکید کرد، اقدام نظامی نتیجه بخش نخواهد بود و امیدوارم هرگونه سخن گفتن در این مورد متوقف شود. البرادعی در مقایسه ایران و عراق در این زمینه گفت، در مورد عراق ما با استناد به اطلاعات غلط وارد جنگی مصیبت بار شدیم. وی ادامه داد، ایران از توانمندی لازم برای ساخت تسلیحات هسته‌ای برخوردار نیست و ما اثری از تاسیساتی که امکان تولید اینگونه تسلیحات را برای این کشور فراهم کند، مشاهده نکرده‌ایم. البرادعی با طرح این پرسش که آیا ایرانی‌ها از دانش لازم در این زمینه برخوردارند، گفت، البته که دانش مکفی را دارند، اما آیا می‌خواهید که دانش و فناروی آنان را بمباران کنید؟

    البرادعی با طرح این پرسش که آیا ایرانی‌ها از دانش لازم در این زمینه برخوردارند، گفت، البته که دانش مکفی را دارند، اما آیا می‌خواهید که دانش و فناروی آنان را بمباران کنید؟
    از سوی دیگر، شوکت عزیز نخست وزیر پاکستان هم در این نشست درمورد عواقب مصیبت بار اقدام نظامی علیه ایران هشدار داد و گفت: ما نسبت به این مساله احساس نگرانی شدید می‌کنیم. وی تاکید کرد، تمامی کشورها حق برخورداری و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای را دارند. به گزارش این خبرگزاری، باوجود ادعاهای آمریکا، ایران همواره بر صلح آمیز بودن برنامه‌ها و فعالیت‌های هسته‌ای خود تاکید می‌کند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8707
    دفعات دیده شده: ۷۷۰ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش