Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رییس جمهوری: استفاده از سلاح تحریم علیه ایران کارآیی ندارد رییس جمهوری: استفاده از سلاح تحریم علیه ایران کارآیی ندارد
    یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۴:۳۱

    رییس جمهوری طی کنفرانس خبری هنگام تقدیم لایحه بودجه سال 1386 به مجلس شورای اسلامی درباره احتمال اعمال تحریم‌های غرب علیه ایران گفت: بعید می‌دانم اتفاق خاصی بیافتد زیرا استفاده از سلاح تحریم علیه ایران کارآیی ندارد و از کارافتاده و زنگزده است. وی افزود: این تحریم‌ها به ویژه علیه جمهوری اسلامی ایران که کشوری قدرتمند و با ارتباطات گسترده و تاثیرگذار است، فاقد کارآیی است. رییس جمهوری ادامه داد: کشورهایی که دم از تحریم می‌زنند بیشتر به ما احتیاج

    رییس جمهوری طی کنفرانس خبری هنگام تقدیم لایحه بودجه سال 1386 به مجلس شورای اسلامی درباره احتمال اعمال تحریم‌های غرب علیه ایران گفت: بعید می‌دانم اتفاق خاصی بیافتد زیرا استفاده از سلاح تحریم علیه ایران کارآیی ندارد و از کارافتاده و زنگزده است. وی افزود: این تحریم‌ها به ویژه علیه جمهوری اسلامی ایران که کشوری قدرتمند و با ارتباطات گسترده و تاثیرگذار است، فاقد کارآیی است. رییس جمهوری ادامه داد: کشورهایی که دم از تحریم می‌زنند بیشتر به ما احتیاج دارند تا ما به آنها نیازمند باشیم. احمدی نژاد با تاکید بر اینکه برای همه شرایط آماده هستیم، اضافه کرد: بودجه تقدیمی به مجلس نیز به گونه‌ای تنظیم شد که کوچکترین تاثیری از تحریمها نمی‌پذیرد. وی گفت: کسانی که همیشه در مقابل ملت ایران دم از جنگ می‌زدند امروز پیغام فرستاده‌اند که ما می‌خواهیم با شما گفت و گو کنیم.

    احمدی نژاد با تاکید بر اینکه برای همه شرایط آماده هستیم، اضافه کرد: بودجه تقدیمی به مجلس نیز به گونه‌ای تنظیم شد که کوچکترین تاثیری از تحریمها نمی‌پذیرد. وی گفت: کسانی که همیشه در مقابل ملت ایران دم از جنگ می‌زدند امروز پیغام فرستاده‌اند که ما می‌خواهیم با شما گفت و گو کنیم.
    رییس جمهوری در عین حال تصریح کرد: البته آنها دشمن ما هستند و طبیعت دشمن این اقدامات است اما نمی‌توانند لطمه‌ای به ما وارد کنند. احمدی نژاد تصریح کرد: دولت و مجلس مستحکم هستند و کارها با رویه عادی پیش می‌رود. احمدی نژاد در پاسخ به پرسش یک خبرنگار برزیلی در مورد روابط تهران و برازیلیا گفت: در سیاست خارجی بین ملت‌ها اصل بر رابطه برادرانه است و از آنجا که ویژگیهای مردم آمریکای جنوبی با ما مشترک است، علاقه‌مند به گسترش روابط با آنها به ویژه برزیل هستیم و به زودی سفرهایی در سطوح بالا با آنها خواهیم داشت. وی در پاسخ به سووالی در مورد تاریخ سفر خود به عراق گفت: برای سفر به این کشور توافق صورت گرفته اما هنوز زمانی برای آن مشخص نشده است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8652
    دفعات دیده شده: ۶۵۲ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش