Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام : آگاه باشید که اگر غیرت ابوالفضلی در جوانان ایرانی بیدار شود، منطقه را تبدیل به عاشورا و کربلا می کنند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام : آگاه باشید که اگر غیرت ابوالفضلی در جوانان ایرانی بیدار شود، منطقه را تبدیل به عاشورا و کربلا می کنند.
    یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۱:۲۶

    محسن رضایی با اشاره به اینکه ملت ایران برخوردش را با برخی مدیران ناکارآمد داخلی و برخوردش را با آمریکا کاملا جدا کرده است ، گفت: ملت ایران با سیلی محکمی بر گوش مدیران ناکارآمد آنها را از صحنه خارج می کند و در مقابل 10 سیلی به صورت آمریکا خواهد زد، بطوری که دیگر نتواند عرض اندام کند. به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش در مراسم یادواره شهدای مسجد امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه آمریکا در حال حاضر بدنبال جمع

    محسن رضایی با اشاره به اینکه ملت ایران برخوردش را با برخی مدیران ناکارآمد داخلی و برخوردش را با آمریکا کاملا جدا کرده است ، گفت: ملت ایران با سیلی محکمی بر گوش مدیران ناکارآمد آنها را از صحنه خارج می کند و در مقابل 10 سیلی به صورت آمریکا خواهد زد، بطوری که دیگر نتواند عرض اندام کند. به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش در مراسم یادواره شهدای مسجد امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه آمریکا در حال حاضر بدنبال جمع آوری اسناد و مدارک برای حمله به ایران است،افزود: آمریکایی ها فکر می کنند وضع اقتصادی ایران خیلی به هم ریخته است و از طرفی پرونده ایران به شورای امنیت رفته و مردم خسته شده اند و دیگر حاضر به حمایت از نظام نیستند. وی ادامه داد: تحلیل آمریکا این است که ملت ایران آسیب پذیر شده و از شهدا، امام و انقلاب دست برداشته اند و به همین خاطرآمریکا در پی آن است تا با سندسازی، ایران را عامل انفجار و ناامنی در عراق معرفی کند. محسن رضایی با بیان اینکه البته بعضی واقعیت ها را هم آمریکایی ها و هم خود مردم ایران کاملا مشاهده می کنند، افزود: واقعیت گرانی را نمی شود نادید گرفت اما آمریکا این را نمی داند که چه کسانی برای حفظ این نظام جان خود را از دست داده اند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به آمریکا و حامیانش اظهار داشت: آگاه باشید که اگر غیرت ابوالفضلی در جوانان ایرانی بیدار شود، منطقه را تبدیل به عاشورا و کربلا می کنند. وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از اقدامات آمریکا جنگ روانی است خاطرنشان کرد: آمریکا می داند ملت ایران با ملت عراق و افغانستان کاملا فرق دارد و لذا نمی تواند با راهبرد نظامی با ایران روبرو شود. رضایی سخنان اخیر بوش را مبنی بر اینکه من قول نمی دهم معجزه کنم اما راهی غیر از برخورد با ایران نداریم، نشانگر آگاهی بوش به شکست آمریکا در برابر ایران دانست.

    وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از اقدامات آمریکا جنگ روانی است خاطرنشان کرد: آمریکا می داند ملت ایران با ملت عراق و افغانستان کاملا فرق دارد و لذا نمی تواند با راهبرد نظامی با ایران روبرو شود. رضایی سخنان اخیر بوش را مبنی بر اینکه من قول نمی دهم معجزه کنم اما راهی غیر از برخورد با ایران نداریم، نشانگر آگاهی بوش به شکست آمریکا در برابر ایران دانست.
    وی با تاکید بر اینکه ما نباید فریب جنگ روانی دشمن را بخوریم، خاطرنشان کرد: ما نباید امتیازات بی دلیل به دشمن بدهیم، اما نباید دشمن را هم دستکم بگیریم. رضایی اصول زندگی کردن و سیاستمدار بودن در ایران را با تمام جوامع دنیا متفاوت ارزیابی کرد و افزود: زندگی و سیاستمداری در ایران نیاز به تدبیر، هوشمندی و مقاومت دارد. فرمانده سابق سپاه پاسداران هوشیاری، تدبیر و مقاومت و ایستادگی را تنها راه مقابله با دشمنان عنوان کرد و گفت: شهدای ما به ما نشان داده اند که چگونه در برابر دشمن ایستادگی کرده و از چه راهبردهایی استفاده کنیم.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8651
    دفعات دیده شده: ۸۵۸ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش