Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • شان پن: بوش و چنی عامل خیانت، فریب، توطئه و صدها جنایت سنگین دیگر هستند. شان پن: بوش و چنی عامل خیانت، فریب، توطئه و صدها جنایت سنگین دیگر هستند.
    پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۵ ساعت ۲۲:۳۵

    شون پن بازیگر و کارگردان سینما ضمن متهم کردن بوش به فریب افکار عمومى براى راه اندازى جنگ عراق، خواستار محاکمه نظامى او و دیک چنى معاون سابق وى شد. فاکس نیوز نوشت، پن که یکى از منتقدان همیشگى سیاست هاى دولت بوش است، در سخنرانى خود در نیویورک گفت: از همین جا به طور علنى اعلام مى کنم که خواستارمحاکمه نظامى بوش و دیک چنى هستم. «پن» که تاکنون چندین بار به عنوان خبرنگار روزنامه سانفرانسیسکو کرونیکل به عراق سفر کرده است، اخیراً به منظور دریافت نخستین

    شون پن بازیگر و کارگردان سینما ضمن متهم کردن بوش به فریب افکار عمومى براى راه اندازى جنگ عراق، خواستار محاکمه نظامى او و دیک چنى معاون سابق وى شد. فاکس نیوز نوشت، پن که یکى از منتقدان همیشگى سیاست هاى دولت بوش است، در سخنرانى خود در نیویورک گفت: از همین جا به طور علنى اعلام مى کنم که خواستارمحاکمه نظامى بوش و دیک چنى هستم. «پن» که تاکنون چندین بار به عنوان خبرنگار روزنامه سانفرانسیسکو کرونیکل به عراق سفر کرده است، اخیراً به منظور دریافت نخستین جایزه «کریستفر ریوز» به نیویورک سفر کرده بود. وى همزمان با دریافت این جایزه، ضمن انتقاد از سیاست هاى بوش بخصوص سخنرانى هاى اخیر وى گفت: بوش در جنگ عراق مردم آمریکا را حقیقتاً فریب داد. «پن» گفت»: از همه مى خواهم براى کشیدن بوش و چنى به پاى میز محاکمه تلاش کنند. آنها عامل جرایم بى شمارى از جمله خیانت، فریب، توطئه و صد ها جنایت سنگین دیگر هستند. «شون پن» چندى پیش نیز با انتقاد از بوش، وى را شیطان بزرگ نامیده بود. این بازیگر چندى پیش نیز به ایران سفر کرده بود و گزارشى مفصل از سفر خود نوشت. آخرین حضور پن بر پرده سینما تمام مردان سلطان بود که استیون زالیان آن را کارگردانى کرده بود. او براى بازى در فیلم رودخانه مرموز (کلینت ایستوود) نیز جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرده و به تازگى ابراز آمادگى کرده که در فیلم در جست وجوى حسن که کامبوزیا پرتوى بر اساس یک داستان آمریکایى فیلمنامه آن را مى نگارد بازى کند. کارگردان این فیلم هنوز مشخص نشده، اما شرکت جیمز آیورى آن را کارگردانى مى کند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8476
    دفعات دیده شده: ۷۲۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش