Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • استقبال محافل آژانس بین المللی از ادامه همکاری ایران با این آژانس استقبال محافل آژانس بین المللی از ادامه همکاری ایران با این آژانس
    چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۲۵

    تاکید جمهوری اسلامی ایران بر ادامه همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی محافل مستقر در این آژانس را آسوده خاطر کرد. به گزارش العالم، این تصمیم ایران به رغم صدور قطعنامه شورای امنیت و اعمال مجازات علیه ایران به خاطر پرونده هسته ای آن، همه محافل این آژانس را آسوده خاطر کرد. آلفرد وتکلر مسئول بخش همکاریهای فناوری اژانس بین المللی انرژی اتمی دراین باره اظهارداشت آژانس طرحهای همکاری فنی زیادی در ایران دارد و این همکاریها مانند گذشته ادامه خواهد یافت.

    تاکید جمهوری اسلامی ایران بر ادامه همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی محافل مستقر در این آژانس را آسوده خاطر کرد. به گزارش العالم، این تصمیم ایران به رغم صدور قطعنامه شورای امنیت و اعمال مجازات علیه ایران به خاطر پرونده هسته ای آن، همه محافل این آژانس را آسوده خاطر کرد. آلفرد وتکلر مسئول بخش همکاریهای فناوری اژانس بین المللی انرژی اتمی دراین باره اظهارداشت آژانس طرحهای همکاری فنی زیادی در ایران دارد و این همکاریها مانند گذشته ادامه خواهد یافت. هاینز گرتنر مدیر بخش بحرانها درانستیتو سیاست های بین الملل در وین هم خاطر نشان کرد که آژانس بین المللی با اینکه به مفاد قطعنامه پایبند خواهد ماند، اما ازطرف دیگر سعی می کند روابط خود با ایران را نیز حفظ کند. گرتنر با اشاره به اطلاعاتی که درباره طرح اسراییل برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران منتشر شده است، گفت انتشار این اطلاعات نباید برای کسی غافلگیر کننده باشند، زیرا همچون طرحی وجود دارد اما در واقع اجرای آن در شرایط کنونی منطقه و جهان آسان نخواهد بود.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8420
    دفعات دیده شده: ۷۹۷ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش