Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • آیت الله مکارم شیرازی: امروز استعمار و استکبار تنها اسلام را در مقابل خود می‌بیند آیت الله مکارم شیرازی: امروز استعمار و استکبار تنها اسلام را در مقابل خود می‌بیند
    دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۲:۲۵

    به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله مکارم شیرازی در مراسم افتتاح رسمی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت: امیدواریم به برکت این روز بزرگ، توطئه‌های دشمنان اهل بیت در هم شکند و شکوفایی مذهب اهل بیت روز به روز گسترش یابد. وی با بیان اینکه امروز رسانه‌ها نقش مهمی در سرنوشت جامعه‌ها دارند خاطر نشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند یک دیو را به صورت فرشته در بیاورند و یا فرشته‌ای را به صورت دیو نشان دهند. ((( این مرجع تقلید با اشاره به اعدام صدام گفت:

    به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله مکارم شیرازی در مراسم افتتاح رسمی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت: امیدواریم به برکت این روز بزرگ، توطئه‌های دشمنان اهل بیت در هم شکند و شکوفایی مذهب اهل بیت روز به روز گسترش یابد. وی با بیان اینکه امروز رسانه‌ها نقش مهمی در سرنوشت جامعه‌ها دارند خاطر نشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند یک دیو را به صورت فرشته در بیاورند و یا فرشته‌ای را به صورت دیو نشان دهند. این مرجع تقلید با اشاره به اعدام صدام گفت: رسانه‌ها چنان در این زمینه فعالیت کردند که یکی از بزرگترین جنایتکاران تاریخ وقتی اعدام می‌شود ، از او به عنوان شهید راه خدا یاد می‌شود!

    این مرجع تقلید با اشاره به اعدام صدام گفت: رسانه‌ها چنان در این زمینه فعالیت کردند که یکی از بزرگترین جنایتکاران تاریخ وقتی اعدام می‌شود ، از او به عنوان شهید راه خدا یاد می‌شود!
    آیت الله مکارم شیرازی با بیان این‌که سرنوشت سیاسی و نظامی کشورها در میدان رسانه تعیین می‌شود اظهار داشت: سرنوشت کشورها به انتخابات بستگی دارد و انتخابات هم تحت تأثیر رسانه‌ ماست. به طور مثال رسانه‌های ناسالم آمریکا به طوری انتخابات را می‌چرخانند که نتیجه به نفع جناح خاص سرمایه گذار می‌شود. آیت الله مکارم شیرازی در ادامه اشراف کامل به اخبار، عدم تأثیر پذیری از مسائل جناحی و سیاسی و شجاعت را از ویژگی‌های مهم رسانه‌ها نام برد و گفت: مشکلات داخل مملکت باید قبل از اینکه آسیبی برساند توسط رسانه‌ها بیان شود. وی با اشاره به تلاش رسانه‌ها‌ی غربی برای اختلاف بین شیعه و سنی گفت: امروز استعمار و استکبار تنها اسلام را در مقابل خود می‌بیند به همین سبب به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند که متاسفانه برخی تحت تأثیر این شگرد قرار گرفتند و در این زمینه رسانه‌ها باید کاملاً آگاه باشند و اطلاع رسانی کنند. وی به فتوای علمای وهابی علیه شیعیان اشاره کرد و گفت: شاید اینان نادانسته آتش بیاران آمریکا و اسرائیل شدند که باید آنها را به زبان صحیح آگاه کرد. آیت‌الله مکارم شیرازی خبر رسانی صحیح را در حل مشکلات بسیار مفید دانست و از راه اندازی شبکه العالم توسط صدا و سیما در مقابله با رسانه‌های غربی تقدیر کردند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8382
    دفعات دیده شده: ۱۴۶۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش