Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • احمدی نژاد: این خوزستان همان خوزستانی است که شمشیر مردانش گردن انگلیسی‌ها را شکست. احمدی نژاد: این خوزستان همان خوزستانی است که شمشیر مردانش گردن انگلیسی‌ها را شکست.
    جمعه ۱۵ دی ۱۳۸۵ ساعت ۹:۳۰

    رئیس جمهوری اسلامی ایران محمود احمدی‌نژاد پنجشنبه شب در دیدار صمیمی با سران عشایر خوزستان گفت: عشایر عزیز ما در تاریخ سرزمین ایران همواره پرچمدار عزت و سرافرازی بوده و هستند. به گزارش ایرنا، محمود احمدی‌نژاد در این دیدار صمیمی با سران عشایر در خوزستان تاکید کرد: اگر بختیاری‌ها نماد شجاعت هستند، همه ایران بختیاری است و اگر مومن بودن و پیرو اهل بیت بودن ویژگی اعراب است، دنیا بداند که همه ایران عرب است. رییس جمهوری با اشاره به سنت‌های گوناگون و اق

    رئیس جمهوری اسلامی ایران محمود احمدی‌نژاد پنجشنبه شب در دیدار صمیمی با سران عشایر خوزستان گفت: عشایر عزیز ما در تاریخ سرزمین ایران همواره پرچمدار عزت و سرافرازی بوده و هستند. به گزارش ایرنا، محمود احمدی‌نژاد در این دیدار صمیمی با سران عشایر در خوزستان تاکید کرد: اگر بختیاری‌ها نماد شجاعت هستند، همه ایران بختیاری است و اگر مومن بودن و پیرو اهل بیت بودن ویژگی اعراب است، دنیا بداند که همه ایران عرب است. رییس جمهوری با اشاره به سنت‌های گوناگون و اقوام مختلف در نقاط مختلف کشور، افزود: زیبایی ملت ایران به همین است که اقوام مختلف در میان مردم وجود دارد و هر منطقه‌از ایران سنت‌های زیبای خود را دارد که پشتوانه بزرگی برای ایران است. احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود از توحید، برادری و عدالت به عنوان پایه‌های اصلی اندیشه اسلامی نام برد و اظهار داشت: همه ما معتقد به توحید هستیم، همه برادریم و همه در پی عدالت می‌باشیم و روابط خود را بر اساس برقراری عدالت تنظیم می‌کنیم. رییس جمهوری با ذکر این نکته که در جامعه هر کسی به اندازه مسئولیتی که می‌پذیرد، حق خواهد داشت تاکید کرد: آنهایی که برای اعتلای کشور و دفاع از مرزهای کشور بیشتر تلاش کرده‌اند عزیزتر هستند و بیشتر مورد توجه دولت خواهند بود. احمدی نژاد در ادامه تصریح کرد: هرگز خاطره فداکاری و رشادت‌های عشایر غیور ایران در دفاع از مرزهای کشور از یاد ملت نخواهد رفت. رییس جمهوری با تاکید بر اینکه استان خوزستان باید در کشور بدرخشد و به الگوی استانهای کشور تبدیل شود گفت: این خوزستان همان خوزستانی است که شمشیر مردانش گردن انگلیسی‌ها را شکست. احمدی نژاد خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمنان به هیچ وجه در اراده مردم خوزستان تاثیر نخواهد داشت زیرا همان روحیه استکبارستیزی که دهها سال قبل در میان مردان و جوانان این استان وجود داشته، امروز نیز در میان جوانان خوزستان و عشایر دلیر این استان وجود دارد. قبل از سخنان رییس جمهوری چند تن از سران عشایر عرب و بختیاری خوزستان به نمایندگی از طرف عشایر در سخنانی نقطه نظرات خود را مطرح کردند و از رییس جمهوری تقاضا کردند که به مشکلات و خواسته‌های آنان رسیدگی شود.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8261
    دفعات دیده شده: ۸۲۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش