Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رییس جمهوری : قدرتهای زورگو بدنبال تسلط بر همه دنیا هستند رییس جمهوری : قدرتهای زورگو بدنبال تسلط بر همه دنیا هستند
    چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۹:۴۵

    محمود احمدی نژاد با اشاره به تلاش همه جانبه دولت و ملت برای ساخت کشور گفت: باید دست‌ها را به هم دهیم و با همت و تلاش بی‌وقفه و در یک مجاهدت شبانه‌روزی ایران را بسازیم. به‌گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد که بعد ازظهر چهارشنبه در جمع مردم شهرستان گتوند در استان خوزستان سخن می‌گفت، تاکید کرد: ملت ایران تصمیم خود را گرفته و به هیچ وجه به فریادهای پوچ دنیا طلبان و قدرتهای زورگو و فاسد اعتنایی نخواهد کرد. محمود احمدی نژاد با تاکید براینکه ایران امروز یک

    محمود احمدی نژاد با اشاره به تلاش همه جانبه دولت و ملت برای ساخت کشور گفت: باید دست‌ها را به هم دهیم و با همت و تلاش بی‌وقفه و در یک مجاهدت شبانه‌روزی ایران را بسازیم. به‌گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد که بعد ازظهر چهارشنبه در جمع مردم شهرستان گتوند در استان خوزستان سخن می‌گفت، تاکید کرد: ملت ایران تصمیم خود را گرفته و به هیچ وجه به فریادهای پوچ دنیا طلبان و قدرتهای زورگو و فاسد اعتنایی نخواهد کرد. محمود احمدی نژاد با تاکید براینکه ایران امروز یک ایران هسته‌ای است، گفت: ایران چرخه کامل سوخت را در اختیار دارد و بزودی تولید سوخت هسته‌ای را برای مصارف صنعتی کلید خواهد زد. رییس جمهوری با اشاره به مخالفت‌ها و ممانعت برخی کشورهای زورگو نسبت به دستیابی ملت ایران به فناوری صلح آمیز هسته‌ای تاکید کرد: ملت ایران تصمیم خود را برای حرکت در مسیرقله‌های پیشرفت و تعالی گرفته و مصمم است و با تدبیر و اقتدار از همه منافع خود تا ذره آخر پشتیبانی و دفاع خواهد کرد.

    رییس جمهوری با اشاره به مخالفت‌ها و ممانعت برخی کشورهای زورگو نسبت به دستیابی ملت ایران به فناوری صلح آمیز هسته‌ای تاکید کرد: ملت ایران تصمیم خود را برای حرکت در مسیرقله‌های پیشرفت و تعالی گرفته و مصمم است و با تدبیر و اقتدار از همه منافع خود تا ذره آخر پشتیبانی و دفاع خواهد کرد.
    احمدی نژاد با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری صلح آمیز هسته‌ای حق همه ملتها از جمله ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با همدلی و وحدت بر مواضع خود ایستاده است و چیزی جز حق خود نمی‌خواهد. رییس جمهوری خطاب به بدخواهان ملت ایران گفت: بدانید که ملت ایران از تهدیدهای شما هیچ هراسی ندارد و شما نمی‌توانید با تهدید و استفاه از زور و فشار و صدور قطعنامه‌های بی‌ارزش و یا تهدید به تحریم ملت ما را از تصمیم خود منصرف کنید. احمدی نژاد تصریح کرد: ملت ایران سر سوزنی از حق خود عقب نشینی نخواهد کرد و دردهه فجر امسال جشن تثبیت حق هسته‌ای را درسراسر کشور برپا خواهیم کرد. رییس جمهوری افزود: قدرتهای زورگو بدنبال تسلط بر همه دنیا هستند و به قوانین احترام نمی‌گذارند وبه حق خود قائل نیستند امابدانند که هر چقدر دست و پا بزنند باید در مقابل اراده استوار مردم ایران تسیلم شوند و حق مردم ایران را به رسمیت بشناسند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 8205
    دفعات دیده شده: ۷۱۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش