Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • الجزیره: عناصر مسلح القاعده در یک شهر عراق پست بازرسی ایجاد کردند! الجزیره: عناصر مسلح القاعده در یک شهر عراق پست بازرسی ایجاد کردند!
    سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۸۵ ساعت ۱۰:۰۰

    شبکه تلویزیونی الجزیره روز سه‌شنبه گفت عده‌ای از افرد مسلح وابسته به القاعده در برخی مناطق شهر موصل عراق پست‌های بازرسی ایجاد کرده‌اند. به گفته الجزیره، این عده که خود را گروه کشور اسلامی عراق معرفی کرده‌اند، با پخش اعلامیه‌هایی از دیگر گروه‌های مسلح خواسته‌اند با ابو عمر البغدادی به عنوان امیر کشور اسلامی عراق بیعت کنند. در گزارش الجزیره آمده است: اولین حضور علنی این عده دو ماه پیش در شهر الرمادی واقع در غرب عراق بود. اعلام موجودیت کشور مورد

    شبکه تلویزیونی الجزیره روز سه‌شنبه گفت عده‌ای از افرد مسلح وابسته به القاعده در برخی مناطق شهر موصل عراق پست‌های بازرسی ایجاد کرده‌اند. به گفته الجزیره، این عده که خود را گروه کشور اسلامی عراق معرفی کرده‌اند، با پخش اعلامیه‌هایی از دیگر گروه‌های مسلح خواسته‌اند با ابو عمر البغدادی به عنوان امیر کشور اسلامی عراق بیعت کنند. در گزارش الجزیره آمده است: اولین حضور علنی این عده دو ماه پیش در شهر الرمادی واقع در غرب عراق بود. اعلام موجودیت کشور مورد ادعای این افراد به یک‌باره و بدون مقدمه صورت گرفت و تا کنون تنها یک بار صدای ضبط شده امیر آنان شنیده شده‌است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7967
    دفعات دیده شده: ۵۲۷ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش