Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی از قطعنامه ضد ایرانی شورای امنیت انتقاد کرد دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی از قطعنامه ضد ایرانی شورای امنیت انتقاد کرد
    دوشنبه ۴ دی ۱۳۸۵ ساعت ۸:۲۰

    اکمل‌الدین احسان اوغلو دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی روز یکشنبه در دمشق، از قطعنامه‌ی ‪ ۱۷۳۷‬شورای امنیت ضد برنامه‌ی صلح آمیز هسته‌یی ایران انتقاد کرد. به گزارش ایرنا، اوغلو که پس از دیدار با فاروق الشرع معاون رییس جمهوری سوریه با خبرنگاران سخن می‌گفت، تصریح کرد: ((( تحولات پیاپی در منطقه و خارج از آن، ثابت می‌کند که جامعه‌ی جهانی با معیارهای متفاوتی به مساله‌ی دستیابی کشورها به فناوری هسته‌یی نگاه می کند. ما خواهان عاری‌سازی منطقه‌ی خاورمیانه ا

    اکمل‌الدین احسان اوغلو دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی روز یکشنبه در دمشق، از قطعنامه‌ی ‪ ۱۷۳۷‬شورای امنیت ضد برنامه‌ی صلح آمیز هسته‌یی ایران انتقاد کرد. به گزارش ایرنا، اوغلو که پس از دیدار با فاروق الشرع معاون رییس جمهوری سوریه با خبرنگاران سخن می‌گفت، تصریح کرد: تحولات پیاپی در منطقه و خارج از آن، ثابت می‌کند که جامعه‌ی جهانی با معیارهای متفاوتی به مساله‌ی دستیابی کشورها به فناوری هسته‌یی نگاه می کند. ما خواهان عاری‌سازی منطقه‌ی خاورمیانه از جنگ افزارهای اتمی و پایبندی تمامی کشورها به معاهدات بین‌المللی در این‌باره هستیم، همچنان که بر ضرورت دوری جامعه‌ی جهانی از برخورد دوگانه در این‌باره تاکید می کنیم.

    تحولات پیاپی در منطقه و خارج از آن، ثابت می‌کند که جامعه‌ی جهانی با معیارهای متفاوتی به مساله‌ی دستیابی کشورها به فناوری هسته‌یی نگاه می کند. ما خواهان عاری‌سازی منطقه‌ی خاورمیانه از جنگ افزارهای اتمی و پایبندی تمامی کشورها به معاهدات بین‌المللی در این‌باره هستیم، همچنان که بر ضرورت دوری جامعه‌ی جهانی از برخورد دوگانه در این‌باره تاکید می کنیم.
    دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی گفت که این نهاد در تمامی نشست‌های خود، حق ایران در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌یی را مورد تاکید قرار داده و با هر گونه استفاده‌ی نظامی از این انرژی مخالفت ورزیده است. اوغلو به توافقنامه‌یی که کشورهای آسیای میانه در مورد تخلیه‌ی منطقه‌ی خود از جنگ افزارهای کشتار جمعی امضا کرده اند، اشاره کرد و از کشورهای خاورمیانه خواست که به توافقنامه‌ی مشابهی متعهد شوند. سخنان دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی در دمشق، نخستین واکنش رسمی این سازمان پس از تصویب قطعنامه‌ی شورای امنیت ضد برنامه‌ی صلح آمیز هسته‌یی ایران است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7952
    دفعات دیده شده: ۶۳۹ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش