Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دمشق، قطعنامه شورای امنیت در مورد ایران را ظالمانه خواند دمشق، قطعنامه شورای امنیت در مورد ایران را ظالمانه خواند
    یکشنبه ۳ دی ۱۳۸۵ ساعت ۹:۰۹

    رییس بخش مطالعات راهبردی وزارت امور خارجه‌ی سوریه، قطعنامه‌ی ‪۱۷۳۷‬ شورای امنیت ضد برنامه‌ی صلح آمیز هسته‌یی ایران را ظالمانه توصیف کرد. به گزارش ایرنا، سمیر التقی شنبه شب در مصاحبه‌ی افزود: صدور این قطعنامه به برقراری ثبات در منطقه کمکی نخواهد کرد، همچنان که بر تصمیم و اراده‌ی ملت ایران برای دستیابی به فناوری هسته‌یی، بی‌اثر است . التقی که ساعتی پس از صدور قطعنامه سخن می‌گفت، تصریح کرد: تصویب این قطعنامه به اتفاق آرا، ضربه‌یی به تلاش برای منع

    رییس بخش مطالعات راهبردی وزارت امور خارجه‌ی سوریه، قطعنامه‌ی ‪۱۷۳۷‬ شورای امنیت ضد برنامه‌ی صلح آمیز هسته‌یی ایران را ظالمانه توصیف کرد. به گزارش ایرنا، سمیر التقی شنبه شب در مصاحبه‌ی افزود: صدور این قطعنامه به برقراری ثبات در منطقه کمکی نخواهد کرد، همچنان که بر تصمیم و اراده‌ی ملت ایران برای دستیابی به فناوری هسته‌یی، بی‌اثر است . التقی که ساعتی پس از صدور قطعنامه سخن می‌گفت، تصریح کرد: تصویب این قطعنامه به اتفاق آرا، ضربه‌یی به تلاش برای منع گسترش جنگ افزارهای اتمی در جهان است. رییس گروه مطالعات راهبردی وزارت خارجه‌ی سوریه ابراز شگفتی کرد از این که کشورهای بزرگی که فناوری تولید جنگ افزارهای اتمی را مخفیانه به کشورهای دیگر منتقل کرده اند، بازخواست نمی‌شوند، در حالی که باید ایران مواخذه شود. وی متذکر شد: همین کشورها بودند که فناوری تولید جنگ افزار اتمی را به هند و پاکستان و فناوری هسته‌یی را حتی به آفریقای جنوبی منتقل کردند. سمیر التقی گفت: در حالی که اسراییل از زراد خانه‌ی اتمی برخوردار و به طور رسمی به آن اعتراف کرده، جامعه‌ی با اتخاذ معیارهای دوگانه، کوچکترین واکنشی نسبت به آن نشان نداده است .

    در حالی که اسراییل از زراد خانه‌ی اتمی برخوردار و به طور رسمی به آن اعتراف کرده، جامعه‌ی با اتخاذ معیارهای دوگانه، کوچکترین واکنشی نسبت به آن نشان نداده است .
    وی تصریح کرد: قطعنامه‌ی ‪ ،۱۷۳۷‬برخی کشورهای آسیایی را که براستی دارای برنامه‌ی تولید سلاح اتمی بوده، بیشتر تشویق خواهد کرد، این هدف را پی گیرند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7922
    دفعات دیده شده: ۶۸۸ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش