Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • انتقادشدید آیت‌الله العظمی مکـارم از فتوای قتل شیعیان توسط علمای وهابی انتقادشدید آیت‌الله العظمی مکـارم از فتوای قتل شیعیان توسط علمای وهابی
    شنبه ۲ دی ۱۳۸۵ ساعت ۷:۴۷

    آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی از سکوت مجامع بین‌المللی و وزارت امور خارجه کشورمان در قبال فتوای قتل شیعیان از سوی علمای وهابی به شدت انتقاد کرد. به گزارش ایسنا، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی پنجشنبه گذشته در درس خارج فقه خود به فتوای قتل شیعیان از سوی 38 تن از علمای وهابی اشاره کرد و گفت: ((( چرا مجامع بین‌المللی در قبال قتل شخصیت سیاسی لبنان سر و صدا راه انداختند ولی در مقابل این جنایت سکوت کرده‌اند؟ آیا به دلیل این نیست که قتل شخصیت لبنانی

    آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی از سکوت مجامع بین‌المللی و وزارت امور خارجه کشورمان در قبال فتوای قتل شیعیان از سوی علمای وهابی به شدت انتقاد کرد. به گزارش ایسنا، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی پنجشنبه گذشته در درس خارج فقه خود به فتوای قتل شیعیان از سوی 38 تن از علمای وهابی اشاره کرد و گفت: چرا مجامع بین‌المللی در قبال قتل شخصیت سیاسی لبنان سر و صدا راه انداختند ولی در مقابل این جنایت سکوت کرده‌اند؟ آیا به دلیل این نیست که قتل شخصیت لبنانی در مسیر سیاستشان بود؟

    چرا مجامع بین‌المللی در قبال قتل شخصیت سیاسی لبنان سر و صدا راه انداختند ولی در مقابل این جنایت سکوت کرده‌اند؟ آیا به دلیل این نیست که قتل شخصیت لبنانی در مسیر سیاستشان بود؟
    وی از سکوت وزارت امور خارجه در قبال این جریان انتقاد کرد و گفت: چرا وزارت امور خارجه در مقابل این عمل عکس‌العمل نشان نداد؟ این مسأله فقط مربوط به عراق نیست و همه شیعیان دنیا مورد این فتوایند. مکارم شیرازی، عربستان را محل پرورش این گروه خواند و گفت: عربستان این زیان را مربوط به خود نمی‌داند؛ آیا عزت و اقتدار شعار ما نیست؟ آیا سکوت در برابر این جریان عزت است؟ وی در ادامه به تعطیلی نمایشگاه کتاب اهل بیت (ع) در سودان از سوی دولت این کشور اشاره کرد و گفت: روابط دوستانه با دولت سودان جای خود دارد اما ایران به عنوان کشور قدرتمند نباید سکوت کند بلکه باید از موضع قدرت سخن بگوید. مکارم شیرازی، فحاشی وهابیون سلفی فارسی‌زبان به زوار مکه و مدینه را به شدت محکوم کرد و افزود: مگر حجاج ضیوف الله نیستند، آیا پذیرایی از میهمان این‌گونه است؟ وی بر ضرورت دفاع از مکتب اهل بیت (ع) تاکید کرد و گفت: بزرگترین افتخار دفاع از اسلام متعلق به شیعیان است. حزب‌الله از ما بود که هیمنه‌ی اسرائیل را درهم شکست. مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود به نیکی کردن به همسایه توصیه کرد و گفت: اسلام بر خلاف سخن بدخواهان بر محور عواطف دور می‌زند. در حالی‌که دنیای مادی دنیای مرگ عواطف است. عواطف و رأفت در اروپا و آمریکا مرده است.



    گزارش
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7888
    دفعات دیده شده: ۱۸۶۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش