Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • میشل عون: مخالفان تصمیم گرفته‌اند بعد از تعطیلات سال نو  قدرت واقعی خود را نشان دهند. میشل عون: مخالفان تصمیم گرفته‌اند بعد از تعطیلات سال نو قدرت واقعی خود را نشان دهند.
    سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۲۰:۰۶

    میشل عون رییس حزب آزاد ملی لبنان تاکید کرد : ما اعتقاد داریم که عمرو موسی دبیرکل اتحادیه عرب راه حل جدی برای بحران کنونی لبنان ندارد و بر همین اساس مخالفان تصمیم گرفته‌اند قدرت واقعی خود را نشان دهند. وی شامگاه دوشنبه پس از نشست نمایندگان فراکسیون حزب آزاد ملی در مجلس لبنان افزود : حال که دولت و حامیان آن حاضر به تن دادن به خواستهای مخالفان نیستند ، ما هم بعد از پایان تعطیلات سال نوی مسیحی قدرت و اراده واقعی خود را برای نجات لبنان به آنان نشان

    میشل عون رییس حزب آزاد ملی لبنان تاکید کرد : ما اعتقاد داریم که عمرو موسی دبیرکل اتحادیه عرب راه حل جدی برای بحران کنونی لبنان ندارد و بر همین اساس مخالفان تصمیم گرفته‌اند قدرت واقعی خود را نشان دهند. وی شامگاه دوشنبه پس از نشست نمایندگان فراکسیون حزب آزاد ملی در مجلس لبنان افزود : حال که دولت و حامیان آن حاضر به تن دادن به خواستهای مخالفان نیستند ، ما هم بعد از پایان تعطیلات سال نوی مسیحی قدرت و اراده واقعی خود را برای نجات لبنان به آنان نشان خواهیم داد. عون افزود : مخالفان تصمیم گرفته‌اند بعد از تعطیلات سال نو بر حجم اعتراض‌ها ، اعتصاب‌ها و اقدامات اعتراضی خود علیه دولت فواد سنیوره بیافزایند و شکل اعتراض‌های آینده قابل مقایسه با اجتماع عظیم و میلیونی هواداران و طرفداران مخالفان دولت که روز دهم آذرماه گذشته برگزار شد نخواهد بود. رییس حزب آزاد ملی لبنان گام بعدی مخالفان دولت را ، برگزاری زود هنگام انتخابات پارلمانی دانست و گفت تنها راه برای اصلاح موسسات و نهادهای قانونی ، تشکیل مجدد آنها برخاسته از اراده مردم است زیرا مردم صاحب قدرت هستند. میشل عون با انتقاد از این گفته حامیان دولت سنیوره که اعتصاب‌ها مشکلی را حل نمی‌کند گفت:پس مشکل از چه‌طریقی قابل حل است، در کشورهای دموکراتیک راه برای اصلاحات بسته نیست اما مشکل ما در لبنان این است که همه نهادهای اساسی کشور از جمله ریاست جمهوری ، مجلس و دولت به حال تعطیل درآمده‌اند. وی علت اصلی این مشکلات را فقدان قانون انتخابات مناسب دانست و گفت : مسوولان فعلی که حاصل انتخابات سال ‪ ۲۰۰۵‬هستند به قانون اساسی احترام نگذاشتند. عون خاطر نشان کرد ما خواهان مشارکت جدی در تصمیم گیریهای کشور هستیم و این مشکل نه در آمریکا ، نه در فرانسه و نه در جایی دیگر بلکه در داخل لبنان قابل حل است. رییس حزب آزاد ملی لبنان تاکید کرد دولت سنیوره در تمام زمینه‌ها شکست خورده و الان با دخالت دادن قدرتهای خارجی ، وضعیت بحران را بحرانی تر می‌کند تا بتواند در لبنان نفوذ داشته باشد. این مقام لبنانی خاطر نشان کرد : ما هرگونه اعمال نفوذ خارجی را برای حل بحران کنونی رد می‌کنیم زیرا مشارکت جدی مخالفان در دولت تنها با اتکا به قانون اساسی ،اجرای پیمان طایف و احترام گذاشتن به اصل " توافق " قابل حصول است. عون گفت : دخالت دادن قدرتهای خارجی و منطقه‌ای نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه بحران را پیچیده تر کرده و دخالتهای خارجی در امور لبنان را نیز باعث می‌شود. رییس حزب آزاد ملی لبنان خاطر نشان کرد فواد سنیوره قیمومیت خارجی را به لبنان بازگرداند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7771
    دفعات دیده شده: ۸۷۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش