Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • اردوغان :  دعوت برای برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین نامناسب و بسیار منفی است. اردوغان : دعوت برای برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین نامناسب و بسیار منفی است.
    سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۰:۱۱

    نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه غربی ها هنوز به نتایج انتخابات اخیر فلسطین(که به پیروزی حماس منجر شد) احترام نگذاشته اند؛ اعلام کرد : زمان دعوت برای برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین نامناسب و بسیار منفی است. به گزارش خبرگزاری فرانسه، رجب طیب اردوغان در کنفرانس مطبوعاتی خود درآمریکا با اشاره به دعوت ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای برگزاری انتخابات زودهنگام درفلسطین گفت : برگزاری این انتخابات بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از انتخابات ژانوی

    نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه غربی ها هنوز به نتایج انتخابات اخیر فلسطین(که به پیروزی حماس منجر شد) احترام نگذاشته اند؛ اعلام کرد : زمان دعوت برای برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین نامناسب و بسیار منفی است. به گزارش خبرگزاری فرانسه، رجب طیب اردوغان در کنفرانس مطبوعاتی خود درآمریکا با اشاره به دعوت ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای برگزاری انتخابات زودهنگام درفلسطین گفت : برگزاری این انتخابات بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از انتخابات ژانویه ( دی ) گذشته که در جریان آن جنبش حماس به پیروزی دست یافت؛ با اوضاع کنونی مناسب نیست و بسیار منفی است. نخست وزیر ترکیه تصریح کرد: ابومازن و اسماعیل هنیه نخست وزیرفلسطین گام های مثبتی برداشتند و درتلاش برای انجام اقدامات مثبت با یکدیگر فعالیت هایی را آغاز کردند. وی باردیگر افزود : به نظرمن از نظر زمانی دعوت به برگزاری انتخابات زودهنگام درزمانی نامناسب عنوان شد. اردوغان با اشاره به کشورهای غربی که از موضع ابومازن حمایت می کنند؛ خاطرنشان کرد: اینان که به فلسطین با دید مثبت نگاه می کنند، باید برای دستیابی فلسطینی ها به کمک های فراوان اقتصادی تلاش کنند، زیرا (تا کنون) به نتایج انتخابات ژانویه گذشته (و انتخاب ملت فلسطین) احترام گذارده نشد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7763
    دفعات دیده شده: ۴۴۸ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش