Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی خواستار خویشتنداری گروههای درگیر در فلسطین شد دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی خواستار خویشتنداری گروههای درگیر در فلسطین شد
    شنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۷:۰۰

    اکمل‌الدین احسان اوغلو ، دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی جمعه شب طی بیانیه‌ای خواستار خویشتنداری مردم و سران گروه‌های درگیر در فلسطین شد. اکمل‌الدین احسان اوغلو در این بیانیه ضمن ابراز تاسف شدید از حوادث موجود در غزه نسبت به وقوع یک جنگ داخلی در این منطقه هشدار داد. در ادامه این بیانیه وی از سران درگیر خواست ضمن اجتناب از ادامه وضعیت موجود با از سرگیری گفت کو و مذاکره در تشکیل یک دولت ملی و یکپارچه تلاش کنند . دبیر کل کنفرانس اسلامی تاکید کرد :

    اکمل‌الدین احسان اوغلو ، دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی جمعه شب طی بیانیه‌ای خواستار خویشتنداری مردم و سران گروه‌های درگیر در فلسطین شد. اکمل‌الدین احسان اوغلو در این بیانیه ضمن ابراز تاسف شدید از حوادث موجود در غزه نسبت به وقوع یک جنگ داخلی در این منطقه هشدار داد. در ادامه این بیانیه وی از سران درگیر خواست ضمن اجتناب از ادامه وضعیت موجود با از سرگیری گفت کو و مذاکره در تشکیل یک دولت ملی و یکپارچه تلاش کنند . دبیر کل کنفرانس اسلامی تاکید کرد : این سازمان برای تحقق این هدف آماده هر گونه همکاری با مردم و گروههای درگیر در این منطقه می‌باشد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7682
    دفعات دیده شده: ۷۰۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش