Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رژیم صهیونیستی از ورود اسقف تاتو به منطقه بیت حانون جلوگیری کرد رژیم صهیونیستی از ورود اسقف تاتو به منطقه بیت حانون جلوگیری کرد
    یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۱۷:۳۳

    آرنت - اسقف دزموند تاتو برنده جایزه صلح نوبل که در راس هیات حقیقت یاب سازمان ملل به منظور بررسی کشتار بیت حانون عازم این منطقه شده بود به دلیل ممانعت رژیم صهیونیستی نتوانست وارد این شهر شود. تاتو که قصد داشت درباره قتل عام زنان و کودکان بیت حانون در ماه گذشته توسط رژیم صهیونیستی طی ماموریتی رسمی برای سازمان ملل متحد به تحقیق بپردازد روز گذشته به علت عدم صدور مجوز سفر به شهر فوق از سوی مقامات رژیم صهیونیستی مجبور شد دیدار خود را به تعویق بیندازد .

    آرنت - اسقف دزموند تاتو برنده جایزه صلح نوبل که در راس هیات حقیقت یاب سازمان ملل به منظور بررسی کشتار بیت حانون عازم این منطقه شده بود به دلیل ممانعت رژیم صهیونیستی نتوانست وارد این شهر شود. تاتو که قصد داشت درباره قتل عام زنان و کودکان بیت حانون در ماه گذشته توسط رژیم صهیونیستی طی ماموریتی رسمی برای سازمان ملل متحد به تحقیق بپردازد روز گذشته به علت عدم صدور مجوز سفر به شهر فوق از سوی مقامات رژیم صهیونیستی مجبور شد دیدار خود را به تعویق بیندازد . این مبارز اسبق ضد آپارتاید در افریقای جنوبی جهت شرکت در کنفرانسی عازم آفریقای جنوبی شد در واکنش به این اقدام صهیونیستها شب گذشته اظهار داشت بزودی مراتب اعتراض رسمی خود را تقدیم دبیرکل سازمان ملل خواهد کرد. مقامات رژیم اشغالگر قدس طی اظهار نظری ادعا کردند که نگرش حقوق بشر نسبت به فلسطینیان حمایتی و افراطی است. در این ارتباط سخنگوی وزارت امورخارجه این رژیم ابا تکرار اتهامات قبلی گفت: ما عنادی با این روحانی نداریم اما نگرش کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل نسبت به دولت ما سیاسی است و به همین دلیل مجوز بازدید از منطقه صادر نشده است.» تاتو معتقد است اینگونه اقدامات راستی آزمایی رژیم اشغالگر قدس را زیر سوال می برد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7534
    دفعات دیده شده: ۸۴۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش