Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یکی از رهبران مجلس اعلا نیروهای اشغالگر را مسئول بحران امنیتی عراق دانست یکی از رهبران مجلس اعلا نیروهای اشغالگر را مسئول بحران امنیتی عراق دانست
    چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۹:۰۰

    یکی از رهبران مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق نیروهای اشغالگر را مسئول بحران امنیتی کشور دانست و تنها راه حل مشکل امنیت عراق را واگذاری پروسه امنیت به دولت این کشوروبالا بردن توان نیروهای عراقی برای به عهده گرفتن این پروسه قلمداد کرد. سعد جواد قندیل خاطر نشان کرد: همان گونه که بوش و فرماندهان نظامی آمریکا اعتراف کردند نیروهای چندملیتی مسئول بخش اعظم بحران امنیتی عراق هستند درحالی که این نیروها با حضور در خاک عراق نمی توانند امنیت را برقرار کنند.

    یکی از رهبران مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق نیروهای اشغالگر را مسئول بحران امنیتی کشور دانست و تنها راه حل مشکل امنیت عراق را واگذاری پروسه امنیت به دولت این کشوروبالا بردن توان نیروهای عراقی برای به عهده گرفتن این پروسه قلمداد کرد. سعد جواد قندیل خاطر نشان کرد: همان گونه که بوش و فرماندهان نظامی آمریکا اعتراف کردند نیروهای چندملیتی مسئول بخش اعظم بحران امنیتی عراق هستند درحالی که این نیروها با حضور در خاک عراق نمی توانند امنیت را برقرار کنند. وی افزود: باید برای واگذاری پروسه امنیت به نیروهای عراقی تلاش های جدی صورت داد و گرنه نمی توان انتظار داشت که وضع امنیتی کشور بهبود یابد. قندیل درباره اختلاف دولت عراق و نیروهای اشغالگر درباره مساله شبه نظامیان عراقی گفت: نیروهای چندملیتی شبه نظامیان را درردیف گروههای تروریستی قرار می دهند اما دولت عراق شبه نظامیان را نیروهایی خیرخواه ومبارز می داند که در زمان رژیم سابق ایثار کردند. وی در عین حال ادغام شبه نظامیان در نیروهای امنیتی عراق به جای درگیری با آنان را خواستار شد. قندیل افزود: ما از خلع سلاح گروه های شبه نظامی و منحل کردن آنها حمایت می کنیم چرا که وجود آنها از هیبت دولت می کاهد و کمکی به حفظ امنیت نمی کند. این مسئول مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق همچنین ضمن انتقاد از حمایت برخی رژیم های عربی از جنایات گروههایی که او انها را صدامیان و تکفیری ها درعراق نامید اظهار داشت: بقایای رژیم صدام وگمراهان مخالف اراده مردم عراق و فرایند سیاسی و قانون اساسی و انتخابات هستند. وی در پایان بابیان اینکه صدامیان و تکفیری ها باحمایت سازمان های اطلاعات منطقه ای در پی بازگرداندن دیکتاتوری سابق به عراق هستند گفت گروههای تروریستی درصدد استیلا برمناصب ومخل کردن فرایند سیاسی کشور می باشند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7415
    دفعات دیده شده: ۸۱۰ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش