Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • هشدار  جهاد اسلامی فلسطین درباره طرح آمریکا در منطقه هشدار جهاد اسلامی فلسطین درباره طرح آمریکا در منطقه
    چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۷:۰۰

    نافذ عزام عضوبرجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین حمایت شدید آمریکا از ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی برضد ملت فلسطین را محکوم و تاکید کرد که ملت فلسطین به سیاست های آمریکا و مواضع این کشور درمنطقه و جهان اعتماد ندارد. عزام از کشورهای عربی و اسلامی خواست به منظور تغییرمعادلات درباره مسئله فلسطین وزیرفشار گذاشتن آمریکا ورژیم صهیونیستی تلاش بیشتری کنند. وی درباره موضع جنش جهاد اسلامی درقبال آتش بس میان گروه های فلسطینی و رژیم اشغالگر صهیونیستی اظهار دا

    نافذ عزام عضوبرجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین حمایت شدید آمریکا از ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی برضد ملت فلسطین را محکوم و تاکید کرد که ملت فلسطین به سیاست های آمریکا و مواضع این کشور درمنطقه و جهان اعتماد ندارد. عزام از کشورهای عربی و اسلامی خواست به منظور تغییرمعادلات درباره مسئله فلسطین وزیرفشار گذاشتن آمریکا ورژیم صهیونیستی تلاش بیشتری کنند. وی درباره موضع جنش جهاد اسلامی درقبال آتش بس میان گروه های فلسطینی و رژیم اشغالگر صهیونیستی اظهار داشت: جنبش جهاد اسلامی با آتش بس موافقت نکرد و تنها به عنوان یک طرف فلسطینی در گفتگوهای پنج گانه مشارکت و ضمن ان مخالفت خود را با برقراری آتش بس بین گروه های فلسطینی با رژیم صهیونیستی اعلام کرد. عزام دراین ارتباط تاکید کرد که نمی توان پذیرفت درغزه آتش بس برقرار باشد و رژیم صهیونیستی کشتار و بازداشت فلسطینیان را در کرانه باختری ادامه دهد.

    نمی توان پذیرفت درغزه آتش بس برقرار باشد و رژیم صهیونیستی کشتار و بازداشت فلسطینیان را در کرانه باختری ادامه دهد.
    وی درباره نقشه های آمریکا در خاورمیانه و سفر بوش به اردن اظهار داشت: آمریکا برای تسلط برخاورمیانه تحت عنوان خاورمیانه جدید تلاشهایی را آغاز کرده است. اما دراین راستا در عراق به یک گرفتاری بزرگ دچارشده و در افغانستان باشکست های متوالی، و در لبنان هم با شکستی آشکار روبرو است. عزام هدف از سفر بوش به اردن را تثبیت طرح خاورمیانه جدید قلمداد کرد و گفت: دولت آمریکا در مواضع خود دچار مشکل شده است بهمین لحاظ سعی دارد برای محاصره مقاومت و پیشبرد طرح خود در منطقه حمایت دوستان خود را کسب کند. وی درباره ادعای وجود محوری ایرانی سوری فلسطینی لبنانی اظهار داشت: مطرح کردن این موضوع با اهدافی شوم و درراستای برنامه های آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد. این عضو جنبش جهاد اسلامی درادامه اظهارات خود تاکید کرد: دخالت ایران با هدف کمک به مسئله فلسطین و مسائل ملت های عربی صورت می گیرد ومواضع سوریه نیز برای حمایت از مقاومت مردم لبنان و فلسطین و مخالفت با تسلیم شدن دربرابر طرح های آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد. عزام در پایان هشدار داد که آمریکا نقشه هایی برای تحریک ملت های منطقه بر ضد یکدیگر دارد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7413
    دفعات دیده شده: ۷۷۶ | آخرین مشاهده: ۳ ساعت پیش