Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مردم آمریکا از استعفای رامسفلد شادمان هستند مردم آمریکا از استعفای رامسفلد شادمان هستند
    چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۸:۵۲

    آرنت: بنابر نتایج آخرین نظرسنجی ها ، بیش از 61 درصد مردم آمریکا از استعفای رامسفلد شادمان هستند و تنها 9 درصد از مردم این کشور از این بابت ناراحتند. در این نظر سنجی که توسط موسسه هریس اینتراکتیو انجام شده است حتی 42 درصد پاسخ دهندگان نیز معتقدند که رابرت گیتز هم نمی تواند کاری از پیش ببرد . (((ناکارامدی امریکا در عراق تا بدانجا کشیده است که گیتز به عنوان وزیر جدید دفاع روز گذشته صراحتا اعلام داشت که امریکا در جنگ عراق شکست خورده است و نمی تواند پ

    آرنت: بنابر نتایج آخرین نظرسنجی ها ، بیش از 61 درصد مردم آمریکا از استعفای رامسفلد شادمان هستند و تنها 9 درصد از مردم این کشور از این بابت ناراحتند. در این نظر سنجی که توسط موسسه هریس اینتراکتیو انجام شده است حتی 42 درصد پاسخ دهندگان نیز معتقدند که رابرت گیتز هم نمی تواند کاری از پیش ببرد . ناکارامدی امریکا در عراق تا بدانجا کشیده است که گیتز به عنوان وزیر جدید دفاع روز گذشته صراحتا اعلام داشت که امریکا در جنگ عراق شکست خورده است و نمی تواند پیروز از این جنگ خارج شود.

    ناکارامدی امریکا در عراق تا بدانجا کشیده است که گیتز به عنوان وزیر جدید دفاع روز گذشته صراحتا اعلام داشت که امریکا در جنگ عراق شکست خورده است و نمی تواند پیروز از این جنگ خارج شود.
    تاکنون تلفات امریکایی ها بیش از 2907 کشته و حدود 22000 زخمی بوده است. دولت بوش عاجز از هرگونه تصمیم گیری به طور روزافزون زیر فشار افکار عمومی داخل و خارج امریکا قرار گرفته است و سیاستمداران این رژیم یکی پس از دیگری به دلیل عدم تحمل شرایط موجود استعفا میدهند. کناره گیری رامسفلد وزیر دفاع ، مشاور ویژه رایس، نماینده امریکا در سازمان ملل و بسیاری دیگر از اعضای کاخ سفید می رود تا زلزله ی سیاسی جدیدی در امریکا ایجاد کند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7410
    دفعات دیده شده: ۷۸۷ | آخرین مشاهده: ۵ دقیقه پیش