Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • هفته‌نامه آمریکایی تایم: بوش خاورمیانه را تا سرحد انفجار کشانده است ! هفته‌نامه آمریکایی تایم: بوش خاورمیانه را تا سرحد انفجار کشانده است !
    جمعه ۱۰ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۹:۳۴

    هفته‌نامه آمریکایی تایم در گزارشی با عنوان «پنج اشتباه مرگبار بوش در خاورمیانه» نوشته است که هر چند ممکن است جرج بوش دارای اهداف باشکوهی باشد ولی سیاست‌های دولت او منطقه خاورمیانه را به سمت فاجعه رانده است. تایم روز پنجشنبه نوشت: بوش در حالی راهی اردن شده که بین متحدان آمریکا در خاورمیانه این اجماع بوجود آمده که وضعیت کنونی به مراتب بدتر از شش سال قبل و هنگام آغاز ریاست جمهوری بوش شده است. به عنوان مثال در عراق بسیار بعید است به چیزی بتوان دست

    هفته‌نامه آمریکایی تایم در گزارشی با عنوان «پنج اشتباه مرگبار بوش در خاورمیانه» نوشته است که هر چند ممکن است جرج بوش دارای اهداف باشکوهی باشد ولی سیاست‌های دولت او منطقه خاورمیانه را به سمت فاجعه رانده است. تایم روز پنجشنبه نوشت: بوش در حالی راهی اردن شده که بین متحدان آمریکا در خاورمیانه این اجماع بوجود آمده که وضعیت کنونی به مراتب بدتر از شش سال قبل و هنگام آغاز ریاست جمهوری بوش شده است. به عنوان مثال در عراق بسیار بعید است به چیزی بتوان دست یافت که نام آن را پیروزی خواند و در نتیجه بسیار بعید است که بتوان همانگونه که قول آن به ما داده شده بود از عراق به عنوان موج آزادی در جهان عرب استفاده کرد بخصوص که عراق تقریبا گرفتار یک جنگ داخلی شده است و این تهدید وجود دارد که این درگیری به سراسر منطقه گسترش یابد. این هفته‌نامه آمریکایی نوشته است:فلسطینی‌ها و اسراییلی‌ها هم‌اکنون درگیر یکی از خیره سرانه‌ترین درگیری‌های خود هستند و در لبنان نیز توافق اتحاد ملی که توانسته بود در سال ‪ ۱۹۹۰‬جنگ داخلی قریب به دو دهه این کشور را پایان دهد،ظاهرا در حال از هم پاشیدن است. تایم افزوده است: در همین حال سلاطین مستبد عربی همچنان بر قدرت باقی مانده‌اند و دمکرات‌های عرب احساس تنهایی می‌کنند و انقلاب اسلامی ایران نیز شتابان درحال رشد است. یکی از دیپلمات‌های بازنشسته غربی به تایم گفته است : منطقه در جدی ترین آشفتگی است که تاکنون شاهد آن بوده‌ام. هم اکنون به صورت بی‌سابقه‌ای تهدیدات و درگیری‌های به هم مرتبطی در منطقه وجود دارد.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7331
    دفعات دیده شده: ۹۷۲ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش