Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • انتشارمتن نامه 5 صفحه‌ای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران خطاب به ملت آمریکا انتشارمتن نامه 5 صفحه‌ای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران خطاب به ملت آمریکا
    چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۱۷:۵۲

    یک منبع نزدیک به نهاد ریاست جمهوری گفت: در پی سفر رئیس جمهور به نیویورک در بیست‌وهشتم شهریور امسال جهت شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل و برگزاری چند جلسه با اقشار مختلف مردم آمریکا، مباحث مختلفی در این جلسات مطرح شد که دکتر محمود احمدی‌نژاد تصمیم گرفت نامه ویژه‌ای را خطاب به ملت آمریکا بنویسد و مباحثی را با آنها در میان بگذارد. وی افزود: رئیس جمهور پس از تدوین و نگارش نامه خطاب به ملت آمریکا دیروز تصمیم گرفت این نامه را امروز چهارشنبه منتشر کند.

    یک منبع نزدیک به نهاد ریاست جمهوری گفت: در پی سفر رئیس جمهور به نیویورک در بیست‌وهشتم شهریور امسال جهت شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل و برگزاری چند جلسه با اقشار مختلف مردم آمریکا، مباحث مختلفی در این جلسات مطرح شد که دکتر محمود احمدی‌نژاد تصمیم گرفت نامه ویژه‌ای را خطاب به ملت آمریکا بنویسد و مباحثی را با آنها در میان بگذارد. وی افزود: رئیس جمهور پس از تدوین و نگارش نامه خطاب به ملت آمریکا دیروز تصمیم گرفت این نامه را امروز چهارشنبه منتشر کند. این منبع مطلع تصریح کرد: نامه 5 صفحه‌ای رئیس جمهور خطاب به ملت آمریکا امروز از طریق نمایندگی ایران در سازمان ملل در اختیار رسانه‌های آمریکایی قرار داده می‌شود. وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از انتشار نامه در آمریکا متن فارسی نامه رئیس جمهور در ایران هم منتشر خواهد شد. پیش از این احمدی‌نژاد نامه‌ای را خطاب به بوش رئیس جمهور آمریکا نوشته بود.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7286
    دفعات دیده شده: ۱۵۳۷ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش