Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نماینده دبیر کل در عراق : پیکر سیاسی هیچ کشوری قادر نیست با چنین سرطانی مقابله کند. نماینده دبیر کل در عراق : پیکر سیاسی هیچ کشوری قادر نیست با چنین سرطانی مقابله کند.
    سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۶:۵۴

    به گزارش سازمان ملل، استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که اشرف قاضی نماینده دبیر کل در عراق ظرف تعطیلات آخر هفته ،نگرانی و انزجار خود را از افزایش چرخه معیوب در عراق که منجر به کشتار غیرنظامیان شده اعلام کرد. قاضی گفته است که پیکر سیاسی هیچ کشوری قادر نیست با چنین سرطانی مقابله کند. وی همچنین از سران دولت و سیاستمداران و مردم عراق خواست تا به این نکته توجه کنند که غیر از حفظ فوری کشورشان راه دیگری ندارند و این امر از طری

    به گزارش سازمان ملل، استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که اشرف قاضی نماینده دبیر کل در عراق ظرف تعطیلات آخر هفته ،نگرانی و انزجار خود را از افزایش چرخه معیوب در عراق که منجر به کشتار غیرنظامیان شده اعلام کرد. قاضی گفته است که پیکر سیاسی هیچ کشوری قادر نیست با چنین سرطانی مقابله کند. وی همچنین از سران دولت و سیاستمداران و مردم عراق خواست تا به این نکته توجه کنند که غیر از حفظ فوری کشورشان راه دیگری ندارند و این امر از طریق گفت و گوهای ملی برای حل اختلافات سیاسی امکان پذیر است. نماینده دبیر کل در امور عراق از جامعه بین‌الملل بخصوص همسایگان عراق خواست تا تلاشهای خود را برای قدرت بخشیدن به دولت عراق دوچندان کنند. دوجاریک در پاسخ به سووالی در مورد ملاقات عنان با گروه تحقیقات عراق گفت که این ملاقات جنبه گفت و گو و نه شهادت دارد. گروه تحقیقات عراق قرار است با اشرف قاضی و مارک مالوک براون معاون دبیر کل نیز ملاقات کنند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7239
    دفعات دیده شده: ۵۸۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش