Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • احمدی نژاد : وجود عراق امن‌, پیشرفته و مقتدر به نفع ملت عراق و همه‌مردم منطقه است. احمدی نژاد : وجود عراق امن‌, پیشرفته و مقتدر به نفع ملت عراق و همه‌مردم منطقه است.
    سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۶:۴۴

    شب گذشته محمود احمدی نژاد پس از خیر مقدم به رئیس جمهور عراق گفت: ما دو ملت و دولت دوست و برادر هستیم و باید همواره در کنار هم باشیم. وی افزود:ما همیشه در غمها و شادیها شریک هم بوده‌ایم و شرایطی که امروز دشمنان به ملت عراق تحمیل کرده‌اند دل هر ایرانی و مسلمان و همه ملتهای منطقه را می رنجاند. رئیس جمهور گفت: ما بر اساس قواعد برادری در همه عرصه‌ها درکنار ملت عراق خواهیم‌ بود و در همه زمینه‌ها با هم گفتگو خواهیم کرد و هیچ محدودیتی در این زمینه نداری

    شب گذشته محمود احمدی نژاد پس از خیر مقدم به رئیس جمهور عراق گفت: ما دو ملت و دولت دوست و برادر هستیم و باید همواره در کنار هم باشیم. وی افزود:ما همیشه در غمها و شادیها شریک هم بوده‌ایم و شرایطی که امروز دشمنان به ملت عراق تحمیل کرده‌اند دل هر ایرانی و مسلمان و همه ملتهای منطقه را می رنجاند. رئیس جمهور گفت: ما بر اساس قواعد برادری در همه عرصه‌ها درکنار ملت عراق خواهیم‌ بود و در همه زمینه‌ها با هم گفتگو خواهیم کرد و هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم. وی افزود: هر کمکی که از دست دولت و ملت ایران در زمینه برقراری و تقویت ثبات و امنیت در عراق براید انجام خواهیم داد و در این زمینه تمام‌ مقامات ایران با یکدیگر هم نظرند. احمدی نژاد گفت: وجود عراق امن‌, پیشرفته و مقتدر به نفع ملت عراق و همه‌مردم منطقه است. رئیس جمهور عراق هم گفت: ما در زمینه های مختلف سیاسی بازرگانی فرهنگی اموزشی و انرژی با مقامات ایران مذاکره می کنیم و انتظار داریم‌این مذاکرات دستاوردهای همه جانبه‌ای داشته باشد. جلال طالبانی افزود: در این سفر درباره مسائل عراق ازجمله موضوع امنیت در این کشور گفتگو می‌کنیم و به شدت به کمکهای ایران برای برقراری امنیت و ثبات نیازمندیم .



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7235
    دفعات دیده شده: ۵۰۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش