Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • بیانیه مشترک رهبران عراق: ملت بزرگ عراق اتحاد خود را حفظ کنید. بیانیه مشترک رهبران عراق: ملت بزرگ عراق اتحاد خود را حفظ کنید.
    یکشنبه ۵ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۱۸:۲۲

    « قسم به شهدای گرانقدر فاجعه ی شهرک شهید صدر که قاتلان و جنایتکاران تروریست، بعثی و تکفیری را که با اهداف شوم خود می کوشند اتحاد عراق را برهم زنند تا لحظه ی مجازات تعقیب خواهیم کرد.» عصر روز یکشنبه علی الدباغی سخنگوی دولت عراق در حالی که نوری المالکی نخست وزیر شیعه ی عراق ، محمود المشهدانی رییس سنی مجلس عراق، جلال طالبانی رییس جمهور کرد عراق در کنار وی ایستاده بودند بر صفحه تلویزیون ملی عراق ظاهر شد و بیانیه رهبران این کشور را چنین قرائت کرد. ا

    « قسم به شهدای گرانقدر فاجعه ی شهرک شهید صدر که قاتلان و جنایتکاران تروریست، بعثی و تکفیری را که با اهداف شوم خود می کوشند اتحاد عراق را برهم زنند تا لحظه ی مجازات تعقیب خواهیم کرد.» عصر روز یکشنبه علی الدباغی سخنگوی دولت عراق در حالی که نوری المالکی نخست وزیر شیعه ی عراق ، محمود المشهدانی رییس سنی مجلس عراق، جلال طالبانی رییس جمهور کرد عراق در کنار وی ایستاده بودند بر صفحه تلویزیون ملی عراق ظاهر شد و بیانیه رهبران این کشور را چنین قرائت کرد. این بیانیه مشترک می افزاید: « ملت بزرگ عراق ما به شما نیاز داریم. مگذارید آنانکه امنیت شما را سلب کرده اند، اتحاد شما را از بین ببرند. دشمنان عراق در انتظار واکنش خشونت آمیز شما لحظه شماری میکنند. ای مردمی که هزاران سال در کنار هم برادرانه زیسته اید ما میتوانیم تاریخ عراق را ، امروز و فردای این کشور را برای فرزندانمان با گذشت و فداکاری بنویسیم.» پس از این کنفرانس خبری نوری المالکی مصرانه از جناح های رقیب در عراق درخواست کرد مجادلات را کنار گذاشته و در جهت حل و فصل خشوت های اوج گرفته در روزهای اخیر بکوشند. وی افزود : « این یک بحران سیاسی است که رهبران سیاسی میتوانند از تداوم خشونت و خونریزی جلوگیری کنند. رفتارهای تروریستی نشانه های ناهنجاری سیاسی هستند.» در این راستا شیعیان مخالف حضور امریکا در عراق تهدید کرده اند در صورت دیدار مالکی با بوش از بدنه دولت خارج میشوند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7211
    دفعات دیده شده: ۸۷۲ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش