Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رییس جمهوری مصر : وحدت عراق باید بدون فرقه‌گرایی یا نفوذ خارجی حاصل شود. رییس جمهوری مصر : وحدت عراق باید بدون فرقه‌گرایی یا نفوذ خارجی حاصل شود.
    یکشنبه ۵ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۱۶:۳۴

    حسنی مبارک رییس جمهوری مصر، روز یکشنبه از اوضاع عراق به عنوان یک راز و معمای واقعی یاد کرد که اگر نیروهای ائتلاف از آنجا خارج شوند، وضعیت بدتر خواهد شد و اگر بمانند، مقاومت علیه حضور خارجی در این کشور افزایش خواهد یافت. به گزارش خبرگزاری فرانسه از قاهره، مبارک در مصاحبه با روزنامه مصری الاهرام گفت: خروج یکباره نیروهای آمریکایی از عراق، اوضاع این کشور را بدتر می‌کند اما ادامه حضور آنان نیز لزوما به معنای کاهش خشونت در این کشور نیست. وی افزود: اط

    حسنی مبارک رییس جمهوری مصر، روز یکشنبه از اوضاع عراق به عنوان یک راز و معمای واقعی یاد کرد که اگر نیروهای ائتلاف از آنجا خارج شوند، وضعیت بدتر خواهد شد و اگر بمانند، مقاومت علیه حضور خارجی در این کشور افزایش خواهد یافت. به گزارش خبرگزاری فرانسه از قاهره، مبارک در مصاحبه با روزنامه مصری الاهرام گفت: خروج یکباره نیروهای آمریکایی از عراق، اوضاع این کشور را بدتر می‌کند اما ادامه حضور آنان نیز لزوما به معنای کاهش خشونت در این کشور نیست. وی افزود: اطمینان دارم عراق در این آزمایش پیروز می‌شود، نیروهای ائتلاف برای همیشه در خاک این کشور نخواهند ماند و با ازسرگیری نوسازی نیروهای مسلح و پلیس عراق و به دست آوردن توان حفظ نظم و قانون، نیروهای ائتلاف از عراق خارج خواهند شد. رییس جمهوری مصر تاکید کرد وحدت عراق باید بدون فرقه‌گرایی یا نفوذ خارجی حاصل شود. وی همچنین، مذاکره از طریق مجاری دیپلماتیک را تنها راه حل برنامه هسته‌ای ایران خواند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7194
    دفعات دیده شده: ۶۲۸ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش