Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • جبهه عمل اسلامی اردن دیدار بوش از این کشور را محکوم کرد جبهه عمل اسلامی اردن دیدار بوش از این کشور را محکوم کرد
    یکشنبه ۵ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۶:۴۷

    معاون دبیرکل حزب جبهه عمل اسلامی اردن دیدار آتی بوش رییس جمهور آمریکا از اردن را محکوم کرد. رحیل غرایبه روز شنبه در جمع خبرنگاران از گروههای مردمی خواست تا این سفر را محکوم کرده و با همه وسایل از آن جلوگیری کنند. وی اضافه کرد: بوش منطقه را در دریای خون غرق کرده و یک کشور عربی (عراق) را اشغال کرده و در آن‌جا جنگ طایفه‌ای برافروخته است. بوش قرار است روزهای ‪ ۲۹‬و ‪ ۳۰‬نوامبر ،چهارشنبه و پنجشنبه این هفته از اردن دیدار کند و با نوری المالکی نخس

    معاون دبیرکل حزب جبهه عمل اسلامی اردن دیدار آتی بوش رییس جمهور آمریکا از اردن را محکوم کرد. رحیل غرایبه روز شنبه در جمع خبرنگاران از گروههای مردمی خواست تا این سفر را محکوم کرده و با همه وسایل از آن جلوگیری کنند. وی اضافه کرد: بوش منطقه را در دریای خون غرق کرده و یک کشور عربی (عراق) را اشغال کرده و در آن‌جا جنگ طایفه‌ای برافروخته است. بوش قرار است روزهای ‪ ۲۹‬و ‪ ۳۰‬نوامبر ،چهارشنبه و پنجشنبه این هفته از اردن دیدار کند و با نوری المالکی نخست وزیر عراق و عبدالله دوم شاه اردن گفت وگو کند. معاون دبیرکل حزب عمل اسلامی اردن با محکوم کردن سیاستهای آمریکا در منطقه گفت : آمریکا دوست عربها و مسلمانان نیست . نباید وتوی آمریکا درباره محکومیت جنایتهای اسراییل در بیت حانون را فراموش کنیم.

    معاون دبیرکل حزب عمل اسلامی اردن با محکوم کردن سیاستهای آمریکا در منطقه گفت : آمریکا دوست عربها و مسلمانان نیست . نباید وتوی آمریکا درباره محکومیت جنایتهای اسراییل در بیت حانون را فراموش کنیم.
    وی با بیان اینکه در آغاز تحول در موضع آمریکا در عراق باید با دید باز و با موضع سیاسی مستقل درباره عراق و مسایل دیگر اندیشید، اظهار امیدواری کرد که اردن طرف زیان دیده در مسایل جدید نباشد. غرایبه اضافه کرد: موضع درست ، فشار بر اشغالگر برای خروج از عراق است چرا که این کلید آرامش در عراق و توقف خونریزی است . وی از کشورهای عربی و اسلامی خواست تا موضع واحد درباره مسایل عراق و توقف درگیریهای داخلی دراین کشور بگیرند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7170
    دفعات دیده شده: ۷۴۲ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش