Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • کمیساریای عالی سازمان ملل: تنها ابراز تاسف از فاجعه ی بیت حانون کافی نیست. کمیساریای عالی سازمان ملل: تنها ابراز تاسف از فاجعه ی بیت حانون کافی نیست.
    شنبه ۴ آذر ۱۳۸۵ ساعت ۸:۳۹

    خانم لوییز آربور کمیساریای عالی سازمان ملل در حقوق بشر طی گفتگویی تلویزیونی در جریان سفر به سرزمینهای اشغالی از واکنش رژیم اسراییل نسبت به فاجعه ی بیت حانون اظهار نارضایتی کرد. وی در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه ynetnews گفت: صادقانه و صریح بگویم، تنها ابراز تاسف کافی نیست. نیروهای نظامی اسراییل 19 انسان بی پناه و مظلوم رادر خانه شان، در خواب قتل عام کرده اند و بعد از دو روز می آیند و اعلام می کنند ببخشید این یک اتفاق بود! من فکر میکنم این کافی نیست

    خانم لوییز آربور کمیساریای عالی سازمان ملل در حقوق بشر طی گفتگویی تلویزیونی در جریان سفر به سرزمینهای اشغالی از واکنش رژیم اسراییل نسبت به فاجعه ی بیت حانون اظهار نارضایتی کرد. وی در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه ynetnews گفت: صادقانه و صریح بگویم، تنها ابراز تاسف کافی نیست. نیروهای نظامی اسراییل 19 انسان بی پناه و مظلوم رادر خانه شان، در خواب قتل عام کرده اند و بعد از دو روز می آیند و اعلام می کنند ببخشید این یک اتفاق بود! من فکر میکنم این کافی نیست، هیچکس باور نمیکند، نه خانواده قربانیان و نه جامعه ی جهانی؛ در این صورت چه تضمینی وجود دارد که دوباره این اتفاق نیفتد؟



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7164
    دفعات دیده شده: ۶۱۴ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش