Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دهها هزار امریکایی در اعتراض به مدرسه نظامی فورت بنینگ تظاهرات کردند دهها هزار امریکایی در اعتراض به مدرسه نظامی فورت بنینگ تظاهرات کردند
    سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱۳:۳۲

    دهها هزار امریکایی در ایالت جرجیا در اعتراض به مدرسه نظامی فورت بنینگ کلمبوس با برپایی تظاهراتی خواستار تعطیلی این پایگاه نظامی شدند. تظاهرکنندگان در راستای 17 سال مبارزه با سردادن آوازهای مذهبی و افراشتن صلیب های سفید وجود این مدرسه را به عنوان نماد نقض حقوق بشر در امریکای لاتین تقبیح کرده و خواستار تعطیلی فوری آن شدند. کشیش بورخس که 5 سال را در بولیوی به تبلیغ مذهبی اشتغال داشته است به عنوان یک کهنه سرباز نیروی دریایی در جنگ ویتنام، معتقد است :

    دهها هزار امریکایی در ایالت جرجیا در اعتراض به مدرسه نظامی فورت بنینگ کلمبوس با برپایی تظاهراتی خواستار تعطیلی این پایگاه نظامی شدند. تظاهرکنندگان در راستای 17 سال مبارزه با سردادن آوازهای مذهبی و افراشتن صلیب های سفید وجود این مدرسه را به عنوان نماد نقض حقوق بشر در امریکای لاتین تقبیح کرده و خواستار تعطیلی فوری آن شدند. کشیش بورخس که 5 سال را در بولیوی به تبلیغ مذهبی اشتغال داشته است به عنوان یک کهنه سرباز نیروی دریایی در جنگ ویتنام، معتقد است :« مردم این نواحی گرسنه اند. شما که نمیتوانید با اسلحه شکمشان را سیر کنید . با گلوله که تغذیه نمیکنند! آنها غذا می خواهند. بهداشت می خواهند. برای کودکانشان مدرسه می خواهند ! در حالیکه دولت امریکا در اینجا مدرسه نظامی زده است!» این مدرسه در سال 1984 از پاناما به فورت بنینگ انتقال یافت و وظیفه آموزشهای نظامی سربازان در آمریکای لاتین را با بودجه مردم امریکا به عهده دارد. پلیس در واکنش به تظاهرکنندگان که شمار آنها به بیش از 22000 تن میرسید 14 نفر راشامل دو زن سالخورده دستگیر کرد و بنابر این گزارش پیش بینی میشود دستگیر شدگان به جرم دخالت در امور نظامی به 6 ماه زندان و 5000 دلار جریمه محکوم شوند! به هر حال امریکا را مهد آزادی گفته اند!



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7077
    دفعات دیده شده: ۹۶۵ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش