Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • روزهای سخت عراق: دوشنبه 139 کشته ، 30 زخمی روزهای سخت عراق: دوشنبه 139 کشته ، 30 زخمی
    سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۶:۴۹

    پس از یکشنبه خونین عراق ، دوشنبه نیز با کشته شدن 139 عراقی در نقاط مختلف این کشور بر اثر شلیک افراد ناشناس و یا انفجار خودرو و بمب گذاری های متعدد به پایان رسید. این روزها عراق روزهای دشواری را پشت سر می گذارد. از یک طرف اشغالگران به بهانه های مختلف روی مردم بی پناه آتش میگشایند و به خانه ها و مساجد و اماکن عمومی حمله می کنند و از طرف دیگر ماشین رسانه ای صهیونیسم فعال شده و تحت عنوان مقالات و ارزیابی های سیاسی ، جنگ بین سنی و شیعه را برمی افروزان

    پس از یکشنبه خونین عراق ، دوشنبه نیز با کشته شدن 139 عراقی در نقاط مختلف این کشور بر اثر شلیک افراد ناشناس و یا انفجار خودرو و بمب گذاری های متعدد به پایان رسید. این روزها عراق روزهای دشواری را پشت سر می گذارد. از یک طرف اشغالگران به بهانه های مختلف روی مردم بی پناه آتش میگشایند و به خانه ها و مساجد و اماکن عمومی حمله می کنند و از طرف دیگر ماشین رسانه ای صهیونیسم فعال شده و تحت عنوان مقالات و ارزیابی های سیاسی ، جنگ بین سنی و شیعه را برمی افروزانند و می کوشند آتشی برای شعله ور شدن و خلق فرصتهای جدید از این میانه بیابند. اختلاف در جبهه ی دموکراتها ، لابی صهیونیسم در تعیین سیاستهای امریکا، عدم شایستگی و قدرت تصمیم گیری بوش در حل مسایل، همه در خدمت راهبرد صهیونیستی ی بحرانی تر کردن منطقه می باشند. رژیم صهیونیستی که جنگ در لبنان را مفتضحانه باخت و در دستیابی به اهدافش در فلسطین نیز تاکنون ناکام مانده است، طبیعی است که تشدید درگیری های از پیش طراحی شده بین شیعه و سنی را یکی از راههای خروج از بن بست خود و تغییر توجه اذهان عمومی از مبارزه اسلام با صهیونیسم به جنگ بین شیعه و سنی می داند.

    رژیم صهیونیستی که جنگ در لبنان را مفتضحانه باخت و در دستیابی به اهدافش در فلسطین نیز تاکنون ناکام مانده است، طبیعی است که تشدید درگیری های از پیش طراحی شده بین شیعه و سنی را یکی از راههای خروج از بن بست خود و تغییر توجه اذهان عمومی از مبارزه اسلام با صهیونیسم به جنگ بین شیعه و سنی می داند.
    بدیهی است اولین رهاورد چنین نگرشی کاهش فشار جهانی بر این رژیم و پس از آن نیز امکان تجزیه عراق و اختلاف درون مذهبی مسلمانان خواهد بود. امریکا نیز به مثابه آلت دست رژیم صهیونیستی بدون توجه به خواست افکار عمومی امریکا عمل کرده و دولت بوش و همکارانش تمام تلاش خود را در این راه مبذول میکنند. آنچه در این میان برای دفع خطر دشمنان در این برحه حساس از زمان ضرورت دارد هوشیاری جامعه ی مسلمانان، اتحاد شیعه و سنی و کمرنگ کردن اختلافات تا سطح دیپلماسی می باشد. با توجه به این مهم بوده است که ریاست محترم جمهور پایان این هفته پذیرای رییس جمهوران عراق و سوریه در تهران خواهند بود.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7063
    دفعات دیده شده: ۷۷۸ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش