Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • جک استراو : قطعا رژیم اشغالگر قدس زرادخانه هسته ای دارد جک استراو : قطعا رژیم اشغالگر قدس زرادخانه هسته ای دارد
    سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۷:۳۴

    به گزارش ایرنا به نقل از ماهنامه مسلم نیوز جک استراو وزیر خارجه سابق انگلیس در اظهاراتی بی‌سابقه افشا کرد که رژیم صهیونیستی مجهز به سلاح اتمی است. رهبر اکثریت پارلمانی حزب حاکم کارگر در مجلس عوام انگلیس در مصاحبه با ماهنامه مسلم نیوز چاپ لندن و در پاسخ به سوالی درباره برنامه اتمی نظامی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: فکر نمی‌کنم که این یک راز باشد. استراو که کشورش تامین‌کننده اصلی برنامه هسته‌ای نظامی اسراییل معرفی شده، افزود: من هرگز وانمود نکرده‌ا

    به گزارش ایرنا به نقل از ماهنامه مسلم نیوز جک استراو وزیر خارجه سابق انگلیس در اظهاراتی بی‌سابقه افشا کرد که رژیم صهیونیستی مجهز به سلاح اتمی است. رهبر اکثریت پارلمانی حزب حاکم کارگر در مجلس عوام انگلیس در مصاحبه با ماهنامه مسلم نیوز چاپ لندن و در پاسخ به سوالی درباره برنامه اتمی نظامی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: فکر نمی‌کنم که این یک راز باشد. استراو که کشورش تامین‌کننده اصلی برنامه هسته‌ای نظامی اسراییل معرفی شده، افزود: من هرگز وانمود نکرده‌ام که آنها سلاح اتمی ندارند. آنها قطعا زرادخانه هسته‌ای دارند. دراین مصاحبه ، استراو همچنین در اظهاراتی نادر در مقایسه با دیگر مسوولان انگلیسی پذیرفت که در پی ‪ ۵۰‬سال اشغالگری رژیم صهیونیستی، بی عدالتی آشکار در حق فلسطینیان ادامه دارد. وزیر خارجه سابق انگلیس رفع بی‌عدالتی در فلسطین و رسیدن به یک صلح عادلانه در منطقه خاورمیانه را یکی از مهمترین اولویتهای جامعه بین‌الملل اعلام کرد. استراو با پذیرش اینکه برنامه عراق نیز به خوبی پیش نرفته گفت: در سه ماه نخست پس از سقوط حکومت صدام حسین، زمان تعیین‌کننده ای توسط نیروهای ائتلاف از دست رفت و از همان زمان شیرازه امور تا حدی از هم پاشیده شد.

    وزیر خارجه سابق انگلیس رفع بی‌عدالتی در فلسطین و رسیدن به یک صلح عادلانه در منطقه خاورمیانه را یکی از مهمترین اولویتهای جامعه بین‌الملل اعلام کرد. استراو با پذیرش اینکه برنامه عراق نیز به خوبی پیش نرفته گفت: در سه ماه نخست پس از سقوط حکومت صدام حسین، زمان تعیین‌کننده ای توسط نیروهای ائتلاف از دست رفت و از همان زمان شیرازه امور تا حدی از هم پاشیده شد.
    وی انحلال کامل ارتش و پلیس عراق و تصمیم کاخ سفید در واگذاری مسوولیت بازسازی عراق به وزارت دفاع به جای وزارت خارجه آمریکا را از مشکلات پس از اشغال آن کشور یاد کرد. وزیر خارجه سابق انگلیس در بخش دیگری از این مصاحبه از نزدیک بودن ایران و اروپا در یک تا دو سال گذشته برای حل‌وفصل چالش هسته‌ای خبر داد. وی با بیان اینکه که شخصا برای حل پرونده هسته‌ای ایران تلاش بسیاری کرده بود، گفت: انتظار داشتم پس از این تلاشها، مذاکرات در سالهای ‪ ۲۰۰۴‬یا ‪۲۰۰۵‬ به یک توافق می‌انجامید. استراو این را هم افزود که ایرانیان در مذاکره خیلی سرسخت هستند. وزیر خارجه سابق انگلیس همچنین بهبود روابط سیاسی و دیپلماتیک تهران و لندن را از دستاوردهای دوره حضور خود در دستگاه سیاست خارجی کشورش اعلام کرد. استراو در پاسخ به سوال دیگری درباره این که شایعه است که وی پیشنهاد عدم استفاده زنان مسلمان از نقاب (روبند) را برای جلب توجه عمومی و رسیدن به سمت معاونت نخست وزیر در دولت آینده گوردون براون وزیر دارایی فعلی انگلیس، مطرح کرده نامربوط و دروغ محض دانست. با این وجود رهبر اکثریت پارلمانی حزب کارگر از حق استفاده از حجاب اسلامی توسط زنان مسلمان دفاع کرد و گفت: حجاب با پوشاندن کامل چهره متفاوت است. استراو که مدتی نیز وزیر کشور انگلیس بوده با تاکید بر ضرورت همگرایی مهاجران و اقلیتها در جامعه کشورش گفت: واقعیت این است که در بسیاری از مناطق انگلیس از جمله حوزه انتخابیه من در بلک‌برن، بسیاری از اکثریت سفید اروپایی تبار پذیرای اقلیت دینی و نژادی مهاجر نبوده و علاقه‌ای به آمیختگی فرهنگی با آنان ندارند. به گفته این مقام دولتی، دولت کارگری برنامه پنهانی برای محدودسازی فرهنگی مسلمانان ندارد و سیاستهای موجود با هدف همگرایی بیشتر و ایجاد شرایط بهتر زندگی برای مسلمانان در انگلیس اجرا می‌شود.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7055
    دفعات دیده شده: ۷۰۸ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش