Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یک فعال مسلمان انگلیسی به دلیل حمایت از  دیوید ایروینگ منتقد و منکر  هولوکاست متهم شد یک فعال مسلمان انگلیسی به دلیل حمایت از دیوید ایروینگ منتقد و منکر هولوکاست متهم شد
    دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱:۰۷

    هفته‌نامه آبزرور چاپ لندن یک فعال سرشناس مسلمان انگلیسی را به کمک مالی و معنوی از دیوید ایروینگ مورخ انکارکننده وقوع هولوکاست متهم کرد. این نشریه چاپ لندن در شماره جدید خود مدعی شد اصغر بخاری عضو موسس کمیته امور عمومی مسلمانان (امپک) به طور پنهانی از مورخ انگلیسی حمایت کرده است. ایروینگ اوایل سال جاری مسیحی در دادگاهی در وین به جرم انکار آشکار هولوکاست در نوشته‌ها و سخنرانیهای خود به سه سال زندان محکوم شد و هم اکنون در اتریش زندانی است.((( جا

    هفته‌نامه آبزرور چاپ لندن یک فعال سرشناس مسلمان انگلیسی را به کمک مالی و معنوی از دیوید ایروینگ مورخ انکارکننده وقوع هولوکاست متهم کرد. این نشریه چاپ لندن در شماره جدید خود مدعی شد اصغر بخاری عضو موسس کمیته امور عمومی مسلمانان (امپک) به طور پنهانی از مورخ انگلیسی حمایت کرده است. ایروینگ اوایل سال جاری مسیحی در دادگاهی در وین به جرم انکار آشکار هولوکاست در نوشته‌ها و سخنرانیهای خود به سه سال زندان محکوم شد و هم اکنون در اتریش زندانی است. جالب آنکه بسیاری از مستندات ایروینگ که در آنها موضوع هولوکاست حقیقت نمایی شده است و از اساس مورد تردید قرار گرفته است برگرفته از منابع مطالعاتی و مرجع امریکاییان می باشند.

    جالب آنکه بسیاری از مستندات ایروینگ که در آنها موضوع هولوکاست حقیقت نمایی شده است و از اساس مورد تردید قرار گرفته است برگرفته از منابع مطالعاتی و مرجع امریکاییان می باشند.
    آبزرور ادعا کرد که موسس امپک به علت گرایش به افکار ایروینگ با وی در تماس بوده و به وی کمک مالی و معنوی کرده است. بخاری در واکنش به این اتهامات و گزارش نشریه انگلیسی که برپایه ایمیل‌های خصوصی رد و بدل شده میان وی و ایروینگ تهیه شده، گفته که در سال ‪ ۲۰۰۰‬به دلیل ابراز مواضع ضد صهیونیستی ایروینگ با وی مکاتبه داشته است. وی تاکید کرد، از هر کس که علیه رژیم اسراییل باشد، حمایت می‌کند. این فعال مسلمان انگلیسی همچنین اعلام کرد، لابی صهیونیسم هر کس را که علیه اسراییل فعالیت کند، ضد یهود لقب می‌دهد. بر پایه این گزارش، بخاری تاکید دارد، به همان اندازه که با صهیونیسم مخالف است، با ضدیت با یهود مخالف بوده و هر دو دیدگاه را نژادپرستانه می‌داند. امپک در واکنش به گزارش آبزرور اتهامات وارده به بخاری را وجه دیگری از حملات اسلام هراسانه در انگلیس با هدف ارعاب طرفداران فلسطین در جامعه مسلمانان انگلیس اعلام کرده است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7053
    دفعات دیده شده: ۱۰۸۲ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش