Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • کنفرانس مخالفان قوانین ضد تروریسم در  کپنهاگ: جنگ  برضد تروریسم  یک بازی سیاسی و جعلی است. کنفرانس مخالفان قوانین ضد تروریسم در کپنهاگ: جنگ برضد تروریسم یک بازی سیاسی و جعلی است.
    یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱۴:۳۵

    جنبش‌هایی از سراسر جهان که برخی از آنها در لیست سازمانهای تروریستی اتحادیه اروپا قراردارند، روز شنبه درکپنهاگ در کنفرانسی به قوانین ضدتروریسم این اتحادیه اعتراض کردند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از کپنهاگ، سازمان غیر دولتی دست چپی افراطی ربلیون دانمارک میزبان این نشست تحت عنوان «قانون ضد تروریست، حقوق سیاسی و همبستگی بین‌المللی» بوده‌است. جنز هنبرگ آندرسون، سخنگوی این کنفرانس گفت:« هدف از برگزاری این کنفرانس دو روزه، بحث درباره جنگ قلابی برضد تر

    جنبش‌هایی از سراسر جهان که برخی از آنها در لیست سازمانهای تروریستی اتحادیه اروپا قراردارند، روز شنبه درکپنهاگ در کنفرانسی به قوانین ضدتروریسم این اتحادیه اعتراض کردند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از کپنهاگ، سازمان غیر دولتی دست چپی افراطی ربلیون دانمارک میزبان این نشست تحت عنوان «قانون ضد تروریست، حقوق سیاسی و همبستگی بین‌المللی» بوده‌است. جنز هنبرگ آندرسون، سخنگوی این کنفرانس گفت:« هدف از برگزاری این کنفرانس دو روزه، بحث درباره جنگ قلابی برضد تروریسم است که ما آن‌ را تهدید جهانی برای حقوق دموکراتیک می‌دانیم.» در ماه اکتبر یکی از سخنگویان این سازمان بنا بر قانون ضد تروریست مصوب سال ‪ ۲۰۰۲‬دانمارک متهم شده است. حمایت مالی از جبهه مردمی‌آزادیخواه فلسطین (‪ (FPLP‬که در لیست سازمانهای تروریستی اتحادیه اروپا ثبت شده، اتهام وی تعریف شده‌است. شورای ملی فلسطین، سازمان آزادی بخش فلسطین، سازمان کلمبیایی پرنسا رورال و چند تشکل دیگر از ترکیه، فیلیپین، سوئد در این کنفرانس شرکت کرده‌اند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 7007
    دفعات دیده شده: ۱۰۳۳ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش