Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • اعتراف ژنرال های صهیونیست به شکست  در متوقف ساختن حملات موشکی فلسطینی ها اعتراف ژنرال های صهیونیست به شکست در متوقف ساختن حملات موشکی فلسطینی ها
    شنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱۶:۱۵

    به گزارش منابع مطبوعاتی عبری، ارتش و دستگاه های امنیتی دولت اشغالگر قدس ناامیدی کامل خود را از حل مسئله حملات موشکی فلسطینیان اعلام کردند. روزنامه عبری زبان معاریو در شماره روز جمعه خود با اشاره به ناکامی دولت صهیونیستی در برنامه های نظامی و امنیتی اش، نوشت: دیگر زمان اوهام و خیال ها گذشته است. این روزنامه در بخشی دیگر از گزارش خود در مورد مسئله حملات موشکی مبارزان فلسطینی نوشت: دیگر محافل بلندپایه امنیتی به صراحت اعتراف می کنند که هیچ راهکاری

    به گزارش منابع مطبوعاتی عبری، ارتش و دستگاه های امنیتی دولت اشغالگر قدس ناامیدی کامل خود را از حل مسئله حملات موشکی فلسطینیان اعلام کردند. روزنامه عبری زبان معاریو در شماره روز جمعه خود با اشاره به ناکامی دولت صهیونیستی در برنامه های نظامی و امنیتی اش، نوشت: دیگر زمان اوهام و خیال ها گذشته است. این روزنامه در بخشی دیگر از گزارش خود در مورد مسئله حملات موشکی مبارزان فلسطینی نوشت: دیگر محافل بلندپایه امنیتی به صراحت اعتراف می کنند که هیچ راهکاری برای متوقف ساختن حملات موشکی ندارند و ساکنان شهرک اسدوروت و منطقه النقب باید تسلیم وضعیت کنونی شوند. روزنامه معاریو همچنین نوشت: تلاش های صهیونیست ها برای پاسخ دادن به حملات موشکی مقاومت و آن همه ترورها و بمباران های هوایی که روند آن در نیمه اول سال 2006 در مقایسه با سال های گذشته 5 برابر شده است، در متوقف ساختن موشک های فلسطینیان موفق نبوده است.

    تلاش های صهیونیست ها برای پاسخ دادن به حملات موشکی مقاومت و آن همه ترورها و بمباران های هوایی که روند آن در نیمه اول سال 2006 در مقایسه با سال های گذشته 5 برابر شده است، در متوقف ساختن موشک های فلسطینیان موفق نبوده است.
    در گزارش روزنامه مذکور می خوانید: دیگر ارتش صهیونیستی اعتماد به نفس ندارد. دیگر فرماندهان ارشد دولت عبری در مورد انجام یک عملیات گسترده در نوار غزه که نتیجه آن متوقف ساختن حملات موشکی باشد، تردید دارند ؛ ضمن آنکه جراحت های جنگ لبنان هنوز التیام نیافته است. معاریو همچنین در مورد نشست اخیر مسئولان ارشد ارتش رژیم اشغالگر قدس چنین خبر داد: وزیر جنگ خطاب به ژنرال های صهیونیست گفته است: راهکارهای جدید ارائه دهید. یک طرح جدید به من بدهید. به دنبال چیزی باشید که قبلا تجربه نکرده ایم. در پایان گزارش روزنامه مذکور می خوانیم: "جنبش حماس پایبند استراتژی مبارزه با رژیم صهیونیستی است و همیشه برای افزایش قدرت خود تلاش می کند ؛ این در حالی است که ارتش ما همه چیز را آزمایش کرده و به نتیجه نرسیده است. ترور شاید بتواند اندکی شعله درگیری را پایین بکشد ؛ ولی حلال مشکلات نیست. از سوی دیگر، تجربه نشان داده است که تصرف مجدد مناطق محدودی در غزه نه تنها باعث متوقف شدن درگیری نمی شود، بلکه روند آن را تشدید می بخشد."



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6980
    دفعات دیده شده: ۷۹۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش