Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • بیل گیتس: نظام آموزشی مدارس امریکا مناسب نیست. بیل گیتس: نظام آموزشی مدارس امریکا مناسب نیست.
    جمعه ۲۶ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۹:۲۷

    بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت با انتقاد از نظام آموزشی مدارس آمریکا خواهان اصلاح آن شد. وی روز گذشته در گفت‌وگویی با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: نظام آموزشی مدارس امریکا مناسب نیست. گیتس افزود: در مجموع مدارس آمریکا دانش آموزان را به اندازه کافی برای ورود به دانشگاه آماده نمی‌کنند و این یک مشکل اساسی آموزش و پرورش است. بنیانگذار مایکروسافت اظهارداشت: بخاطر فرزندانش خودبخود نگاهش به این موضوع جلب شده است. وی خواهان گنجاندن واحدهای بیشتر ریاضی و

    بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت با انتقاد از نظام آموزشی مدارس آمریکا خواهان اصلاح آن شد. وی روز گذشته در گفت‌وگویی با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: نظام آموزشی مدارس امریکا مناسب نیست. گیتس افزود: در مجموع مدارس آمریکا دانش آموزان را به اندازه کافی برای ورود به دانشگاه آماده نمی‌کنند و این یک مشکل اساسی آموزش و پرورش است. بنیانگذار مایکروسافت اظهارداشت: بخاطر فرزندانش خودبخود نگاهش به این موضوع جلب شده است. وی خواهان گنجاندن واحدهای بیشتر ریاضی و علوم در برنامه‌های درسی دانش آموزان شده و گفته است که دانش اموزان بدون گذراندن شماری از این واحدها نباید فارغ‌التحصیل شوند. گیتس گفت: مدارس باید برای استخدام معلمان شایسته، حقوق و مزایای بالاتری را در نظربگیرد و جای تعجب است که سیستم فعلی اجازه نمی‌دهد به معلمان عالی‌رتبه حقوق بیشتری داده‌شود. به گفته وی، برخی مدارس به کیفیت کاری ندارند و توجهی به سطح آموزشی دانش آموز نمی‌کنند. وی گفته است که لازم است همه مدارس دولتی آمریکا همانند مدارس خصوصی توجه بیشتری به آموزش دانش آموزان داشته باشند و برنامه‌های این نوع مدارس را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند. گیتس افزوده است: باید در راه فراهم کردن یک نظام آموزشی قوی برای تمام دانش آموزان کشور مبارزه و تلاش شود.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6952
    دفعات دیده شده: ۸۱۱ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش