Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • فعالان ضدجنگ انگلیسی، سیاستهای دولت انگلیس و آمریکا در حمله به عراق را محکوم کردند فعالان ضدجنگ انگلیسی، سیاستهای دولت انگلیس و آمریکا در حمله به عراق را محکوم کردند
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱:۴۸

    فعالان هوادار صلح که در میان آنان خانواده‌های سربازان انگلیسی کشته شده در عراق و افغانستان نیز حضور داشتند، روز شنبه در مراسم سالانه بزرگداشت قربانیان جنگ جهانی اول در میدان ترافالگار لندن شرکت کردند. در این مراسم که از سال ‪ ۱۹۱۸‬به این سو در ساعت ‪ ۱۱‬صبح روز ‪ ۱۱‬نوامبر به مناسبت خاتمه جنگ جهانی برگزار می‌شود، دو دقیقه به یاد قربانیان دو جنگ جهانی سکوت شد. اعضای گروه «خانواده نظامیان علیه جنگ» که با مشارکت تشکیلات غیردولتی «ائتلاف جنگ را متو

    فعالان هوادار صلح که در میان آنان خانواده‌های سربازان انگلیسی کشته شده در عراق و افغانستان نیز حضور داشتند، روز شنبه در مراسم سالانه بزرگداشت قربانیان جنگ جهانی اول در میدان ترافالگار لندن شرکت کردند. در این مراسم که از سال ‪ ۱۹۱۸‬به این سو در ساعت ‪ ۱۱‬صبح روز ‪ ۱۱‬نوامبر به مناسبت خاتمه جنگ جهانی برگزار می‌شود، دو دقیقه به یاد قربانیان دو جنگ جهانی سکوت شد. اعضای گروه «خانواده نظامیان علیه جنگ» که با مشارکت تشکیلات غیردولتی «ائتلاف جنگ را متوقف کنید» در این مراسم شرکت داشتند، علاوه‌ بر مشارکت در آیین نهادن دسته گل بر بنای یادبود قربانیان جنگ، در بعدازظهر این روز توماری را که به امضای این خانواده‌ها و فعالان ضدجنگ رسیده بود، تسلیم دفتر نخست وزیری انگلیس کردند. در این تومار بر خاتمه اشغالگری نظامی و بازگشت سربازان انگلیسی از عراق و افغانستان تاکید شده است. پیش از این مراسم نیز شماری از فعالان هوادار صلح در انگلیس به ابتکار گروه «دانشجویان ضدجنگ» در مقابل سفارت آمریکا در میدان «گراس‌وینر» لندن تجمع کرده و به نشانه اعتراض به سیاستهای جنگ‌طلبانه هیات حاکمه این کشور در عراق و افغانستان در این میدان دراز کشیدند.

    شماری از فعالان هوادار صلح در انگلیس به ابتکار گروه «دانشجویان ضدجنگ» در مقابل سفارت آمریکا در میدان «گراس‌وینر» لندن تجمع کرده و به نشانه اعتراض به سیاستهای جنگ‌طلبانه هیات حاکمه این کشور در عراق و افغانستان در این میدان دراز کشیدند.
    این دانشجویان با نمادین دانستن اجتماع خود در مقابل سفارت آمریکا به عنوان حامی جنایات رژیم صهیونیستی، به بیرحمی‌های این رژیم علیه مردم غیرنظامی فلسطین و لبنان اعتراض کردند. نهاد مدنی ائتلاف جنگ را متوقف کنید عصر امروز همچنین به مناسبت مراسم یادبود قربانیان جنگ جهانی اول، برنامه‌های متفاوتی را در چند شهر دیگر از جمله بریستول، آکسفورد و کاردیف تدارک دیده است. در این برنامه‌ها که با روشن کردن شمع همراه خواهد بود، یاد قربانیان بی‌دفاع تهاجم نظامی به عراق گرامی داشته شده و به سیاستهای دولت انگلیس و آمریکا در حمله به این کشور اعتراض می‌شود.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6885
    دفعات دیده شده: ۶۶۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش