Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دروغهای فاحش:   امریکا برای ترغیب جوانان به  ثبت نام در ارتش میگوید جنگ در عراق تمام شده و نیروهای ما در حال بازگشتند! دروغهای فاحش: امریکا برای ترغیب جوانان به ثبت نام در ارتش میگوید جنگ در عراق تمام شده و نیروهای ما در حال بازگشتند!
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱۸:۱۰

    بنابر تحقیق مستندی که شبکه خبری abc امریکا با همکاری موسسه wabc انجام داده است ، اداره ثبت نام ارتش امریکا برای ترغیب دانش آموزان به خدمت در ارتش امریکا به آنها میگوید که جنگ در عراق مدتهاست تمام شده و سربازان امریکا در حال بازگشتند. این تحقیق که از طریق تجهیز دانش اموزان به دوربین فیلمبرداری مخفی در زیر لباس انجام شده است، فاش می سازد که در 10 اداره ثبت نام ارتش در نیویورک، نیوجرسی و کانکتیکات کسی به این دانش آموزان نگفته است که جنگ در عراق همچن

    بنابر تحقیق مستندی که شبکه خبری abc امریکا با همکاری موسسه wabc انجام داده است ، اداره ثبت نام ارتش امریکا برای ترغیب دانش آموزان به خدمت در ارتش امریکا به آنها میگوید که جنگ در عراق مدتهاست تمام شده و سربازان امریکا در حال بازگشتند. این تحقیق که از طریق تجهیز دانش اموزان به دوربین فیلمبرداری مخفی در زیر لباس انجام شده است، فاش می سازد که در 10 اداره ثبت نام ارتش در نیویورک، نیوجرسی و کانکتیکات کسی به این دانش آموزان نگفته است که جنگ در عراق همچنان ادامه دارد و همچنان امریکا تلفات می دهد. دانش اموزی از یک مسوول ثبت نام میپرسد : آیا هنوز سربازی به عراق اعزام میشود. آن مسوول می گوید: نه ، همه دارند برمیگردند! و همکارش می افزاید: ما در حال جنگ نیستیم! جنگ مدتهاست تمام شده است! حتی دانش آموزی اهل کلرادو با وانمود کردن اینکه به علت اعتیاد اترک تحصیل کرده میپرسد ثبت نام من ایرادی ندارد و افسر عامل میگوید خیر و با فریبکاری او را تا پای امضای برگه ثبت نام میبرد! با این حال ژنرال رابرت مانینگ اینهمه را انکار میکند و با کشف دوربین، میگوید : من خیلی از امریکایی ها را میبینم که با افتخار برای ثبت نام می آیند! سو نایدرر که فرزندش در سال 2002 به ارتش پیوسته و در عراق کشته شده است معتقد است که کشف این شبکه تعجب آور نیست و او از این موضوع اطلاع دارد. و به زعم وی در ارتش امریکا دروغگویی رایج است . به پسر وی هم گفته بودند به جنگ اعزام نمی شود ، ولی شد و جان خود را از دست داد. وی میگوید: 90% کسانی که به جنگ میروند از جان خود میگذرند. نباید به آنه دروغ گفت . همین. حداقل به آنها راست بگویید!



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6882
    دفعات دیده شده: ۱۴۲۶ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش