Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سی.ان.ان : نتیجه انتخابات  پیروزی طرز فکر دمکرات‌ها نبود بلکه اعتراض توده مردم  بود. سی.ان.ان : نتیجه انتخابات پیروزی طرز فکر دمکرات‌ها نبود بلکه اعتراض توده مردم بود.
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱۱:۱۳

    یکی از مفسران شبکه تلویزیونی سی.ان.ان می‌گوید: نتیجه انتخابات میاندوره‌ای کنگره آمریکا پیروزی طرز فکر دمکرات‌ها نبود بلکه اعتراض توده مردم به بی‌اهمیتی و بی‌حرمتی جمهوریخواهان به آنان و خانواده‌هایشان بود. «لو داب» در مقاله‌ای که روز جمعه در سایت اینترنتی این شبکه تلویزیونی منتشر شد، نوشت: حزب حاکم به مردم می‌گفت گوش بدهید و بروید به جهنم. خفه شوید و گوش دهید. وی با شادباش بیداری مردم آمریکا تصریح دارد: مردم آمریکا نشان دادند که مورد سوء‌استفاد

    یکی از مفسران شبکه تلویزیونی سی.ان.ان می‌گوید: نتیجه انتخابات میاندوره‌ای کنگره آمریکا پیروزی طرز فکر دمکرات‌ها نبود بلکه اعتراض توده مردم به بی‌اهمیتی و بی‌حرمتی جمهوریخواهان به آنان و خانواده‌هایشان بود. «لو داب» در مقاله‌ای که روز جمعه در سایت اینترنتی این شبکه تلویزیونی منتشر شد، نوشت: حزب حاکم به مردم می‌گفت گوش بدهید و بروید به جهنم. خفه شوید و گوش دهید. وی با شادباش بیداری مردم آمریکا تصریح دارد: مردم آمریکا نشان دادند که مورد سوء‌استفاده هیچ یک از احزاب سیاسی قرار نخواهند گرفت. به اعتقاد این مفسر آمریکایی، انتخابات میاندوره‌ای پیروزی دمکرات‌ها را نشان می‌دهد ولی رای‌دهندگان از نظام سیاسی یک حزبی که همه حساب‌ها را به نفع دولت مسدود می‌کرد، خسته و آن را سرنگون کردند.

    انتخابات میاندوره‌ای پیروزی دمکرات‌ها را نشان می‌دهد ولی رای‌دهندگان از نظام سیاسی یک حزبی که همه حساب‌ها را به نفع دولت مسدود می‌کرد، خسته و آن را سرنگون کردند.
    داب می‌نویسد: جمهوریخواهانی که مخالف افزایش حداقل دستمزد بودند عمدتا نتوانستند رای بیاورند و در کالیفرنیا رای‌دهندگان پیشنهادی را که به شرکت های تولید نفت مالیات چهار میلیارد دلاری می‌بندد تا از آن برای استفاده از تولید انرژی جایگزین نفت استفاده شود، رد کردند. وی افزوده است: مثال‌هایی از این قبیل نشان می‌دهد که این‌بار رای‌دهندگان در مسائل سیاسی کشورشان بیشتر دخالت داشته‌اند و تنها به این که چه حزبی چه می‌گوید توجه نشده است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6866
    دفعات دیده شده: ۷۱۹ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش