Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رهبرمعظم انقلاب:امروز با شکست فضاحت‌آمیزسیاستهای آمریکا درعراق،فلسطین،لبنان و افغانستان تهدیدهای آمریکا در سطح بین‌المللی بعنوان تهدیدهای پوچ قلمداد می‌شود. رهبرمعظم انقلاب:امروز با شکست فضاحت‌آمیزسیاستهای آمریکا درعراق،فلسطین،لبنان و افغانستان تهدیدهای آمریکا در سطح بین‌المللی بعنوان تهدیدهای پوچ قلمداد می‌شود.
    شنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۵ ساعت ۱۲:۴۶

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سومین روز از سفر به استان سمنان امروز (جمعه) در جمع پرشور و صمیمی مردم متدین و غیور دامغان با اشاره به آرمان برقراری عدالت اسلامی و عدالت اجتماعی که نظام جمهوری اسلامی ایران آن را برافراشته و درصدد تحقق آن است افزودند: برخی اینگونه القاء می‌کنند که‌با وضعیت کنونی جهان و بی‌عدالتی‌های گسترده و همچنین وجود مفسدان اقتصادی و برخی تبعیض‌ها در داخل کشور امکان تحقق عدالت اجتماعی نیست اما همانگونه که بسیا

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سومین روز از سفر به استان سمنان امروز (جمعه) در جمع پرشور و صمیمی مردم متدین و غیور دامغان با اشاره به آرمان برقراری عدالت اسلامی و عدالت اجتماعی که نظام جمهوری اسلامی ایران آن را برافراشته و درصدد تحقق آن است افزودند: برخی اینگونه القاء می‌کنند که‌با وضعیت کنونی جهان و بی‌عدالتی‌های گسترده و همچنین وجود مفسدان اقتصادی و برخی تبعیض‌ها در داخل کشور امکان تحقق عدالت اجتماعی نیست اما همانگونه که بسیاری از آرمان‌های بظاهر دست نیافتنی اول انقلاب تحقق یافت این آرمان نیز با همت مردم به ویژه جوانان به انجام خواهد رسید. ایشان خاطرنشان کردند:در اوایل‌انقلاب و در دوران دفاع مقدس که‌نظام‌اسلامی برای دسترسی به کمترین تجهیزات دفاعی از جانب قدرتهای بین‌المللی در مضیقه بود کسی تصور نمی‌کرد که روزی جوانان این مرز و بوم با توان و دانش خود، دهها موشک و سلاح پیشرفته را در یک رزمایش شلیک کنند اما این آرزوی بظاهر دست نیافتی اکنون محقق شده است. رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به تهدیدهای قدرتهای سلطه‌گر در مقاطع مختلف برضد مردم ایران و حتی تهدید به حمله درسالهای قبل خاطرنشان کردند: در آن زمان بسیاری تصور نمی‌کردند که استکبار و در راس آن آمریکا روزی در سیاستهای خود در منطقه به ویژه برضد ملت ایران شکست بخورد اما امروز با شکست فضاحت‌آمیزسیاستهای آمریکا درعراق،فلسطین،لبنان و افغانستان تهدیدهای آمریکا در سطح بین‌المللی بعنوان تهدیدهای پوچ قلمداد می‌شود. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شکست اخیر حزب وابسته به رئیس جمهور آمریکا در انتخابات کنگره را به‌معنای عدم‌مقبولیت سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا در داخل این کشور ارزیابی و تاکید کردند:این مساله یک حادثه صرفا داخلی آمریکا نیست بلکه شکست سیاست‌های جنگ‌طلبانه بوش در دنیا است. رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اعتراف دیر هنگام رئیس جمهور آمریکا به این شکست تصریح کردند: از آنجا که سیاست‌های خصمانه و جنگ‌طلبانه واشنگتن همواره بر ضد ملت ایران بوده است این شکست در واقع پیروزی بارز ملت ایران در این مرحله سیاسی است. ایشان همچنین با اشاره به تهاجم بی‌امان و ظالمانه صهیونیستهای غاصب به مردم بی‌دفاع فلسطین در غزه خاطرنشان کردند: رژیم صهیونیستی که ابهت نظامی پنجاه ساله خود را درجنگ سی و سه روزه لبنان و درمقابل یک گروه مومن و مجاهد و فاقد تجهیزات پیشرفته از دست داد اکنون درصدد انتقام آن شکست از مردم مظلوم فلسطین است.

    رژیم صهیونیستی که ابهت نظامی پنجاه ساله خود را درجنگ سی و سه روزه لبنان و درمقابل یک گروه مومن و مجاهد و فاقد تجهیزات پیشرفته از دست داد اکنون درصدد انتقام آن شکست از مردم مظلوم فلسطین است.
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به مذاکره و توافق سال گذشته برای خروج نظامیان صهیونیست از غزه تاکید کردند:جنایات روزانه صهیونیستهای وحشی در غزه بار دیگر ثابت کرد که گفت وگو با این رژیم غاصب هیچ فایده و عاقبتی ندارد. مقام معظم رهبری با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در غرب افزودند: سکوت غرب بویژه اروپا در قبال این ستم بزرگ نشان‌دهنده بی‌ارزش بودن جان کودکان ، زنان و مردان بی‌دفاع فلسطینی برای این مدعیان حقوق بشر است.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6842
    دفعات دیده شده: ۹۰۲ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش